Hans--Kazan Geplaatst: 25 maart 2018 Delen Geplaatst: 25 maart 2018 Kerktorens nu ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 27 maart 2018 Delen Geplaatst: 27 maart 2018 Vandaag far cry 5 gehaald en ik vind het tot nu toe echt geweldig en tenminste geen torens meer behalve 1 waar de grap werd gemaakt en de side quest zijn ook leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 27 maart 2018 Delen Geplaatst: 27 maart 2018 Eerste stappen in de wereld van Far Cry 5 gezet en heb me nog geen moment verveeld. Ontzettend veel te doen. Bugs of glitches tot nu toe nog niet gezien. Prachtige wereld ook. Vergeet soms zo dat ik ieder moment een ‘Peggy’ kan tegenkomen. Zo word je opgeslorpt door de mooie bossen, meertjes, velden. En niet te vergeten de fauna, waarvan nu al mijn favoriet de veelvraat is. Venijnig beestje,na twee volledige clips erin te jagen komen ze nog op je af. Heerlijke game! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 27 maart 2018 Delen Geplaatst: 27 maart 2018 Nice dat je het zo tof vindt East! De stealth mag nog wel beter, ook zou het tof zijn als Boomer bij je (of achter) in de auto kan zitten. Voor de rest is het zeker vermakelijk en denk dat ik hier tientalle uren in kwijt kan. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 27 maart 2018 Delen Geplaatst: 27 maart 2018 Dat was inderdaad wel leuk ja. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 27 maart 2018 Delen Geplaatst: 27 maart 2018 Stealth kan inderdaad beter, zeker voor mij, speel bijna altijd met de boog. De muziek is ook fijn gedaan trouwens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tadashi-SAS Geplaatst: 28 maart 2018 Delen Geplaatst: 28 maart 2018 klinkt lekker eastwoodeagle, heb alleen farcry 3 en 4 gespeeld maar dit kriebelt toch wel weer als k t zo lees. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 28 maart 2018 Delen Geplaatst: 28 maart 2018 Eerste vishengel gevonden, het vissen is wel een welkome afwisseling op de actie. Lekker rustgevend, en zijn nog redelijk wat verschillende soorten om te vangen. Al word het wel vrij simpel gehouden, maar dat mag de pret niet drukken. Toffe toevoeging! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart 2018 Delen Geplaatst: 28 maart 2018 Ik vind het gaafste dat je iedereen dood kan gooien met shovels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 maart 2018 Delen Geplaatst: 28 maart 2018 Net eerste uur gespeeld, weer lekker hoor! Wel erg veel schieten meteen op het begin, ik hou meer van een “rustige” opening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 28 maart 2018 Delen Geplaatst: 28 maart 2018 Tip: pak dan de geest/ghost talent, maakt stealth veeeeeeul beter. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 28 maart 2018 Delen Geplaatst: 28 maart 2018 Wat is Far Cry 5 vet geworden zeg, intens genieten dit. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 29 maart 2018 Delen Geplaatst: 29 maart 2018 Na eerst de side quest vooral te doen en story missions me eerste regio voltooid. Op na de tweede regio :))) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 29 maart 2018 Delen Geplaatst: 29 maart 2018 :))) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 30 maart 2018 Delen Geplaatst: 30 maart 2018 Spoiler Alert! In Holland Valley moet je in de County Clinic luisteren het antwoordapparaat, hilarisch. XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 30 maart 2018 Delen Geplaatst: 30 maart 2018 Hoorde hem ook :)) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 maart 2018 Delen Geplaatst: 30 maart 2018 Ik heb dit spel in 43 seconden uitgespeeld. Dat is ruim 4 minuten sneller dan early Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 1 april 2018 Delen Geplaatst: 1 april 2018 Heb ook de 1e regio (100%) voltooid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 1 april 2018 Delen Geplaatst: 1 april 2018 Welke was je eerste regio? Ben zelf bij Holland Valley begonnen. Ben er nu ook bijna helemaal doorheen. Nog een paar zijmissies. En dan op naar Henbane River. Heb je al stierenballen gegeten? ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 1 april 2018 Delen Geplaatst: 1 april 2018 Holland Valley (John Seed). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 1 april 2018 Delen Geplaatst: 1 april 2018 Ik gister al haha! Slome Early Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 1 april 2018 Delen Geplaatst: 1 april 2018 Gisteravond Faith verslagen en nu bijna zover om Jacob aan te pakken. Nog niet alles 100% maar dat komt nog wel. Top game tot nu toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 2 april 2018 Delen Geplaatst: 2 april 2018 Zou wel raar zijn. Ik heb em nog niet helemaal voltooid. Laat je iets weten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 2 april 2018 Delen Geplaatst: 2 april 2018 Nu ik de 1e regio heb voltooid kan ik er niet meer vissen. Hebben meer mensen hier last van? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 2 april 2018 Delen Geplaatst: 2 april 2018 Die comics en die aanstekers, vind je die alleen in Holland Valley of ook in de andere districts? Zijn mijn laatste twee missies in Holland Valley. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.