Roald Geplaatst: 18 april 2018 Delen Geplaatst: 18 april 2018 Speel regio's wel 100% uit voordat ik verder ga en speel ook nog andere games. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 22 april 2018 Delen Geplaatst: 22 april 2018 3e regio voltooid. Op naar de vader. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 27 april 2018 Delen Geplaatst: 27 april 2018 Uitgespeeld! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 27 april 2018 Delen Geplaatst: 27 april 2018 Clutch Nixon – riding through the storm Clutch Nixon – in hell you were born Clutch Nixon – death he did defy Clutch Nixon – psycho in heaven, angel in hell Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 11 mei 2018 Delen Geplaatst: 11 mei 2018 In de Arcade Modus zitten echt wel een paar geweldige maps. Andy’s Room uit Toy Story bvb is geweldig gemaakt. Net als Small Soldiers. Doet me een beetje denken aan Toy Commander op de Dreamcast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vapoiser Geplaatst: 12 mei 2018 Delen Geplaatst: 12 mei 2018 Jacobs regio nog afmaken en 10 featured Maps in arcade winnen dan is de platinum binnen. Vermakelijke game maar zou hem niet nog een keer opnieuw spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koskola Geplaatst: 3 juni 2018 Delen Geplaatst: 3 juni 2018 Vermaak me wel met deze game, alleen wel weer veel repetitieve dingen. En wat heb ik een moeite met de Clutch Nixon missies... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 4 juni 2018 Delen Geplaatst: 4 juni 2018 Die Clutch Nixon missies zijn niet zo moeilijk. Je rem op de juiste momenten gebruiken helpt al veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarkLeGion Geplaatst: 4 juni 2018 Delen Geplaatst: 4 juni 2018 Vooral de wingsuit is bij mij soms lastig te besturen. Via wat omzettingen in de besturing heb ik ze nu gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.