Enzevil Geplaatst: 3 april 2018 Delen Geplaatst: 3 april 2018 Holland Valley voltooid, nu de 100% completion halen voordat ik naar een ander gebied ga. Wat raden jullie aan, die van Jacob of die van Fairy als tweede? Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 3 april 2018 Delen Geplaatst: 3 april 2018 Ik ben na faith gegaan als tweede regio het leek me interessant gebied en ben nog niet bij Jacob in de regio geweest maar denk dat faith een goede 2de keuze is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 De 100% completion komt later wel, ben nu naar het gebied van Faith gegaan. :) Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 Veel plezier en succes :)) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 Thanks, jij ook! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 Vond Faith eigenlijk best kut. John het vetst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 >Holland Valley voltooid, nu de 100% completion halen voordat ik naar een ander gebied ga. Wat raden jullie aan, die van Jacob of die van Fairy als tweede? Je moet ook naar de andere gebieden om in Holland Valley 100% completion te halen. Omwille van verzamelobjecten die je moet vinden voor missies in Holland Valley die verspreid liggen over de andere gebieden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 april 2018 Delen Geplaatst: 5 april 2018 Ook in de andere regio's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 april 2018 Delen Geplaatst: 5 april 2018 Ik ben ook naar Faith gegaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 5 april 2018 Delen Geplaatst: 5 april 2018 >Nu ik de 1e regio heb voltooid kan ik er niet meer vissen. Hebben meer mensen hier last van? Heb nu 2 regio´s voltooid en ik heb hier geen last van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 5 april 2018 Delen Geplaatst: 5 april 2018 Eens, ze past er imo ook niet echt tussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 5 april 2018 Delen Geplaatst: 5 april 2018 Kan prima naast elkaar, lekker om na KCD te spelen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 6 april 2018 Delen Geplaatst: 6 april 2018 Net mijn tweede regio voltooid op na de laatste regio van Jacob Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 april 2018 Delen Geplaatst: 7 april 2018 Gemiste kans van deze game om niet dezelfde stijl als Deliverance aan te meten. Zeg maar zelfde setting maar dan wat donkerder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 Dat zou inderdaad fantastisch geweest zijn. Geweldige film ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 Hiephoi uitgespeeld. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
riklolboy Geplaatst: 8 april 2018 Delen Geplaatst: 8 april 2018 Nice Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 9 april 2018 Delen Geplaatst: 9 april 2018 Fijn Enzio, wat is je oordeel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 Zonder iets te spoilen: tof spel. Cijfer voor mij persoonlijk ligt rond de 8-8,5. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 Ubisoft krijgt het bij iedere game voor elkaar om deze na een x aantal uur te spelen verschrikkelijk saai te laten worden. Ook bij Far Cry 5 weer. Hij gaat nog geen 7 halen bij Hans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 15 april 2018 Delen Geplaatst: 15 april 2018 Ik ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 15 april 2018 Delen Geplaatst: 15 april 2018 Wat ben je sloom Early! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 april 2018 Delen Geplaatst: 16 april 2018 Early is ook geen 18 meer MrMdK! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 16 april 2018 Delen Geplaatst: 16 april 2018 De aftakeling begint! Welkom bij de club! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 16 april 2018 Delen Geplaatst: 16 april 2018 Afgelopen weekend voor het eerst in online co-op gespeeld. Is wel een leuke toevoeging. Maar maakt de game ook weer makkelijker wat dan weer een minpuntje is. Lokaas naar elkaar gooien is wel lachen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.