roastednerd Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 https://www.youtube.com/watch?v=Y70SfrBEKDQ Dit is ook een Ruurdparel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Zijn jullie ook vrienden met Ruurd (Singer-songwriter, Producer) op Facebook? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Vrienden met Ruurd Woltring (Privé) of Ruurd Woltring (Rock-metal)? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Ruurd>Ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Hij heet Ruurd omdat hij beruurd kan zingen. Wake up people. Ben for Songfestival 2019. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Ruurd heeft een fijn stemgeluid. #TeamRuurd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Ik, als fan van het eerste uur, kan be-amen dat ik inmiddels al een jaar bevriend ben met Ruurd Woltring (Singer-songwriter, Producer) én met Ben (arrogante zwakzinnige debiel die niet in de schaduw van Ruurd zou mogen staan) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Ik kan zelfs pochen met het feit dat ik PM's van Ruurd Woltring (privé) heb mogen ontvangen in februari van 2018. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 Ruurd>Ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Kunnen we niet anders gewoon even gezellig klaverjassen of zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Ik doe het voor 6,95. Inflatie niet meegeteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Huts! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Hey Niffo's!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Ruurd is net als sneeuw, na de hitsingle Kerst ineens snel gevlogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Hoop wel dat ze weer samenkomen.Tijd voor een comeback tour. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Kechie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 >huislied 'vo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Je hebt links, je hebt rechts, maar je hebt ook kaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Kutkaas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 KOM UIT HET NIETS ALS PETER R DE VRIES! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 30 januari 2019 Delen Geplaatst: 30 januari 2019 Maar ja, kaas is anders dan als je een pet op hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 januari 2019 Delen Geplaatst: 31 januari 2019 Hahahahaha!!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 januari 2019 Delen Geplaatst: 31 januari 2019 Laat mij met rust? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 31 januari 2019 Delen Geplaatst: 31 januari 2019 Jort probleem met jou is dat je te graag wil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 januari 2019 Delen Geplaatst: 31 januari 2019 Ik denk dat bnwr een goede leermeester voor Jort kan zijn. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten