Ga naar inhoud

CDAB 118 [CXVIII] De neusvleugels uitslaan


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 961
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maken de graphics veel uit voor jouw spelplezier? Stel dat je een klassieker gaat herspelen, kun je daar dan nog van genieten?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

RDR2 is wel mooi en de character development en de hele wereld enzo zitten uitstekend in elkaar en alles, maar de gameplay vind ik eigenlijk best slecht en saai. Ik heb me er dus niet écht mee vermaakt. En dan speel ik zo'n game als Kingdom Hearts 3 met een gigantisch slecht onsamenhangend verhaal en allemaal op elkaar lijkende kutcharacters, maar die gameplay is zo leuk jonguh! Ik beleef zoveel meer lol aan deze game. Gameplay boven alles dus, dat was ik even vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maken de graphics veel uit voor jouw spelplezier? Stel dat je een klassieker gaat herspelen, kun je daar dan nog van genieten? Ehhh dat verschilt per game, sommige spellekkes verouderen minder goed dan anderen. Vooral games die gaan voor realistische graphics, die shit ziet er na een paar jaar gewoon ruk uit als je het vergelijkt met de huidige games.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...