stiffmeister Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 is het actief? link? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reefa Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 >De enige die hier nog komen zijn mafkezen die alleen maar gekke dingen zeggen Guilty! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Aangezien er alleen maar inhoudelijk gereageerd mag worden, betekend dit dan dat Relic zijn account een life ban krijgt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Duim omhoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Hmm.. >maar pesterige, denigrerende en discriminerende opmerkingen, die hieronder worden aangeduid als 'het charme van de community', zijn helemaal niet charmant. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar ik denk dat niemand hier vind dat discriminerende opmerkingen onder de ''charme van de community'' vallen. De denigrerende / pesterige opmerkingen.. tsja, die zijn er, maar het is hier geen viva en het zegt meer over jezelf als je je gepest voelt omdat iemand op een forum een ''pesterige opmerking'' maakt. Ik vind het allemaal wel meevallen en zie ook in de meeste van deze posts toch niet serieus/gemeend zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Nogmaals BBQ, als jullie je taak naar behoren hadden uitgevoert dan had het nooit een puihoop geweest. Koekebakker... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Ik ben het hier wel mee eens op het punt van dat de community erg hard is na. Als je je door users, die conform de regels posten, gepest voelt moet je misschien wat haar op de zak groeien, want 90% is als satire bedoeld en op andete plekken op het internet gaat het er veel erger aan toe. Overigens is Enzio teruggestapt als mod een paar jaar terug, was zijn eigen keuze. Misschien moeten andere mods hier een voorbeeld aan nemen. Leuk dat je een drukke baan hebt of in China zit en goed werkt aan je leven, maar haal het niet aan als excuus voor je functioneren als mod op deze site. Als je niet over de tijd of middelen beschikt om fatsoenlijk te moderen moet je een stap terug doen en iemand anders de functie laten uitoefenen. Tevens is het ook handig om je af te vragen waarom deze mods constant users tegen zich in het harnas werken, waar Erik en Enzio dit probleem niet hadden. Dit is te wijten aan een gebrek aan open eenduidige consequente communicatie. Dit zag je Enzio en Erik constant doen bij het verwijderen van posts. Een opmerking als "hij zocht de grens op" is niet duidelijk, vaag omschreven en zodoende komen er vragen over. Dit wekt de indduk dat de wil er niet is om een uitleg te geven, en dan wek je irritaties op. Bij Roel is dit al jaren een terugkerend thema. Het meest sneue van alles is dat ik hier een jaar of 4 kom en de situatie hier altijd hetzelfde is geweest en er niet of niet consequent ingegrepen werd. Beschamend dat het moment dat de maat vol is, als reactie komt op reacties een mod die zijn eigen agenda pushed. Wekt de indruk dat de teringzooi eigenlijk geen flikker uitmaakt, totdat een mod zelf zich aangevallen voelt, waar de reacties op de mod mijns inziens ook nog eens terecht zijn. Ook dit is weer een voorbeeld van gebrek aan consequentheid en transparantie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 >Geen gezeik op iemand die een foutje maakt Dus zeiken tegen mijn ouders mag niet meer? Verdomme. Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Eigenlijk is de puinzooi terug te leiden naar de komst van WP. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Iemand geïnteresseerd in illegale software? Stuur mij dan snel een pm! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 >xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Dus het was eigenlijk direct doorgegeven aan de ICT!? Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Om bij te dragen aan een beter forum/community bied ik bij deze mij aan als woordvoerder van de mods, waarbij ik fungeer als aanspreekpunt van klaagzang over onterechte bans, een informatiepunt van beslissingen van de mods en de beargumentatie ervan, hiertoe hoef ik niet eens daadwerkelijke modpowers te hebben maar kan een hoop onvrede uit de lucht halen door een luisterend oor te bieden en de beweegredenen toe te lichten. Groetjes Jas. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Vraag niet wat je mod kan doen voor jou, maar vraag wat jij voor je mod kan doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Great minds..... Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 De eerste 48 seconden vond ik best nog alleraardigst klinken, daarna heb ik mij gehoor proberen te redden door het tijdig te alt+F4en. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Kennedy grap over de president die dat zei? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 https://i.imgflip.com/1yd9yd.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 https://imgflip.com/i/1yd9yd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Werd tijd. Werd echt tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Ik was er eigenlijk wel van overtuigd dat deze site dood was, je ziet alleen maar steeds dezelfde mensen terugkomen en de mods deden echt he-le-maal niks om al die trieste figuren aan te pakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 Goed boek trouwens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 De geschiedenis herhaalt zich: http://www.snuffel.info/sites/default/files/tweedehands%20boeken/o-3237-nacht-lange-messen-1.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 >Geen gezeik op iemand die een foutje maakt Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 27 oktober 2017 Delen Geplaatst: 27 oktober 2017 XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.