Gamenoodles Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Helemaal mee eens, het is dat ik me er niks van aantrek, maar ik kan me best voorstellen dat nieuwe members geen zin hebben om van deze community deel uit te maken. Vooral het puberale en seksistische gedrag van sommige leden zou ik graag aangepakt zien worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gamenoodles Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 @kotter waarom ben jij nog niet geband? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 @Kotter Dubbel nieuws melden op de FP heeft hier niets mee te maken. Dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede. Wat jij doet niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Laten we vredig tezamen een lekkere pijp roken jongens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 sjws Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Ooh god >sjws Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PlayGames Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 toppie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 >ik ben zelf bijv. naar China verhuisd Ah, vandaar het politburo-achtige karakter van dit topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Ik ben het overigens niet per se oneens met de strekking van dit topic, maar ik denk wel dat het gedrag van de users voor een deel te wijten is aan jarenlange veronachtzaming van dit deel van de community. Ik weet niet hoe lang dit gastenboek in z'n huidige vorm bestaat maar het werkt nog altijd niet naar behoren en ik kan me voorstellen dat sommige users daar cynisch van worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 > je ziet alleen maar steeds dezelfde mensen terugkomen De enige die hier imo echt humor heeft is Liquid_Isokisok. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 > Vragen hierover kunnen in de comments of via PM. Neemt het modteam dan ook even de tijd om te antwoorden in de comments? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Ik snap dat jullie niet vliegensvlug overal antwoord op kunnen geven, maar jullie nagelen een reeks edicten aan de muur en maken verwijten richting de community en geven aan actief te gaan modereren, om dan vervolgens wéér niets van jullie te laten horen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gamenoodles Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 @wp wat is er nou zieliger achter iemand zijn rug om om een ban lopen zeuren of recht in iemand zijn gezicht? Daarnaast heeft kotter sinds het nieuwe regiem nog niks verkeerds gedaan en is het stiekem wel een toffe gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Wat een leuk forum zeg. Ja mag praten, maar alleen de woorden die wij voor je kiezen. Succes zonder enige vrijheid! Dat kunnen jullie wel maar de site fiksen, of enigszins iets doen voor de community dat is te veel gevraagd. Misschien komt het daardoor dat de community langzaamaan bergafwaarts gaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Wist je dat dit modteam fascistisch is? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Gezellig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Tevens vind ik het wel raar dat er al absurd lang geen reet gedaan wordt aan deze site. Er is al in 1876 een nieuwe site beloofd met goed werkende shit, waar men volgens mij nog steeds aan moet beginnen. Naast dat is het eerst verwaarlozen van een gedeelte van de website om vervolgens alles te verbieden waarvan jullie huilie gaan doen een beetje krom. Ik post misschien niet veel, maar ik hou de boel zeker in de gaten. Zoveel spam wat dagenlang blijft staan en waarop nu gezegd wordt "ja wordt beter nu". Had al een jaar geleden aangepakt moeten worden i.p.v. een spontane muur te bouwen aan regels die je weinig bewegingsruimte geven tot het maken van een kutgrap. Ja die kutgrappen moeten gemaakt worden, dat is al achterlijk lang zo. Beetje jammer dat het spontaan compleet kapot gemaakt wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Ja dat wist ik ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Het wordt tijd om “had” te zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Juist, in de verkeerde volgorde. Topsite. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 28 oktober 2017 Delen Geplaatst: 28 oktober 2017 Dat roep je ook al jaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 29 oktober 2017 Delen Geplaatst: 29 oktober 2017 Jezus mijn post hier is ook gewoon echt verwijderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 29 oktober 2017 Delen Geplaatst: 29 oktober 2017 >Bestaat het forum van Darknessfood nog? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 29 oktober 2017 Delen Geplaatst: 29 oktober 2017 Dit ellendige stukje webdesign werken we al 6 jaar mee. En als je dacht dat de frontend belabberd is, dan heb je de mod tools nog niet gezien. We kunnen niet eens IP's vergelijken of sticky topics maken. IP bans konden ooit uitgedeeld worden door de 'technische afdeling', maar die functie heeft iemand daar nu gesloopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 29 oktober 2017 Delen Geplaatst: 29 oktober 2017 Noatak ik ben het helemaal met je eens dat de moderators de laatste tijd te afwezig waren. Gelukkig heb ik in ieder geval weer wat meer tijd nu en we zijn ook aan het bespreken om een extra mod aan te stellen. Er wordt dus aan gewerkt. @batmanjepper: het feit dat een reactie 'conform de regels' is, wil nog niet zeggen dat een hele reeks aan beledigende reacties geen verkeerde indruk achter kan laten. Meestal worden dit soort reacties als grapjes bedoeld, maar voor iemand die nieuw is, is dat niet altijd duidelijk. Om dezelfde reden gaan we nu ook strenger letten op gescheld met ziektes. Hoewel jij daar misschien geen moeite mee hebt, wil nog niet zeggen dat anderen het ook niks uit maakt. De algemene indruk wordt er gewoon door verziekt (hah). Ik heb overigens al eerder aangegeven dat Shadowfly misschien niet zo actief is op de community, maar hij houdt zich voornamelijk bezig met de frontpage. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.