Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Limburg’s finest. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022  Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 Wat voor’n geluid maken die .jpegs dan? Ik hoor niets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 4 uren geleden, J'run zei: Wat voor’n geluid maken die .jpegs dan? Ik hoor niets. Ik denk dat je dat ook niet moet willen. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022  Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Luistert men dit écht? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Nee iedereen post hier ironisch en jij bent de enige die dit niet weet. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 (aangepast) Andere mensen hun muzieksmaak belachelijk maken is vrij laag overigens. Dat is ook in de 10 jaar dat dit topic bestaat eigenlijk niet gebeurd en ik raad je aan dit zo te houden. 31 oktober 2022 aangepast door Arendjan 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Ik maakte een flauw grapje, maar dat was meer omdat er playbuttons of titels ontbreken bij sommige posts. Ik luister zo’n beetje alles wat hier voorbij komt, tot ik zelf linkjes moet gaan opzoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Nog meer lui hier die deze act niet-ironisch vet vind? Ik moet dit echt een keer live gezien hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 6 minuten geleden, J'run zei: Ik maakte een flauw grapje, maar dat was meer omdat er playbuttons of titels ontbreken bij sommige posts. Ik luister zo’n beetje alles wat hier voorbij komt, tot ik zelf linkjes moet gaan opzoeken. Mijn comment was niet aan jou gericht, maak je geen zorgen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 MIJN ONTBREKENDE PLAYBUTTON KNOP WAS WEL AAN JOU GERICHT OA. Â Â ADD PLAY KNOPJES. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 6 minuten geleden, J'run zei: Nog meer lui hier die deze act niet-ironisch vet vind? Ik moet dit echt een keer live gezien hebben. Ja heb deze mannen wel eens voorbij zien komen. Grime is sowieso altijd wel vet, of het nou meerwaarde heeft dat het twee oude mannen zijn weet ik nooit zo zeker. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 3 minuten geleden, J'run zei: MIJN ONTBREKENDE PLAYBUTTON KNOP WAS WEL AAN JOU GERICHT OA.   ADD PLAY KNOPJES. Ik weet dus niet hoe dat moet. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 3 minuten geleden, Arendjan zei: of het nou meerwaarde heeft dat het twee oude mannen zijn weet ik nooit zo zeker. De muziek die ze maken is opzichzelfstaand erg goed. Dat maakt het voor mij extra tof dat ‘t twee van die oudjes zijn, heeft een bepaalde charme ofzo. Het is niet dat ik ‘t alleen vet vind omdat het oudjes zijn. Dit is zo’n tune waar ze met gigantisch veel rappers op springen, ik vind ze echt allemaal om te janken totdat Pete and Bas even de boel komen slopen op 5:25. Dat contrast tussen jonge boyo’s die stoer dan en dan ineens die twee oudjes die even laten zien hoe het wel moet vind ik geniaal.    Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 13 minuten geleden, Arendjan zei: Ik weet dus niet hoe dat moet. Youtube of Spotify linkje posten ipv een image. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 (aangepast) 1 uur terug, Arendjan zei: Andere mensen hun muzieksmaak belachelijk maken is vrij laag overigens. Dat is ook in de 10 jaar dat dit topic bestaat eigenlijk niet gebeurd en ik raad je aan dit zo te houden. Ik uit mijn ongeloof en stel derhalve een vraag. Waar maak ik iets of iemand belachelijk? Was dat trouwens een dreigement van jou? 31 oktober 2022 aangepast door LeroyDogg Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 (aangepast) 1 uur terug, LeroyDogg zei: Ik uit mijn ongeloof Doe maar niet. Waarom "uit je je ongeloof"? Juist. 31 oktober 2022 aangepast door Arendjan Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 1 uur terug, J'run zei: Youtube of Spotify linkje posten ipv een image. Ja de spaarzame keren dat ik in het verleden een Spotify-linkje postte ging het mis, dus ik durf niet meer.... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022  2 Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 4 uren geleden, J'run zei: Ik luister zo’n beetje alles wat hier voorbij komt, tot ik zelf linkjes moet gaan opzoeken. Op het oude powerweb konden we alleen titels/covers plaatsen en moesten we alles zelf opzoeken als het interessant leek. dat waren nog eens barre tijden. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.