J'run Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 Nooit Skrillex fan geweest (zacht uitgedrukt), maar deze is toch leip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 Hmm, ik meen toch echt dat ik deze link geplakt had: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 (aangepast) Op 20-1-2023 om 20:29, J'run zei: Hmm, ik meen toch echt dat ik deze link geplakt had: Jaa heb deze al een paar dagen op repeat in de gym. 23 januari 2023 aangepast door Arendjan Typfuot Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 januari 2023 Delen Geplaatst: 23 januari 2023 Op 20-1-2023 om 12:41, J'run zei: Nooit Skrillex fan geweest (zacht uitgedrukt), maar deze is toch leip. Fred again.. is wel aan te raden om eens te checken. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 januari 2023 Delen Geplaatst: 30 januari 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 31 januari 2023 Delen Geplaatst: 31 januari 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 31 januari 2023 Delen Geplaatst: 31 januari 2023 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 januari 2023 Delen Geplaatst: 31 januari 2023 1 uur terug, Mindless zei: Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 januari 2023 Delen Geplaatst: 31 januari 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 februari 2023 Delen Geplaatst: 1 februari 2023 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Op 31-1-2023 om 13:19, Avant-La-Lettre zei: Klassieker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Ik studeerde midden in de Crayon Pop hype aan Seoul National University. Ergens tijdens het semester dat ik daar zat kwam Crayon Pop op de campus een concert geven. Helaas hadden mijn hipstervrienden en ik besloten gewoon de kroeg in te duiken en Crayon Pop te laten voor wat het is. Achteraf gezien heb ik daar erg spijt van. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 #woke Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 februari 2023 Delen Geplaatst: 8 februari 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 8 februari 2023 Delen Geplaatst: 8 februari 2023 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 februari 2023 Delen Geplaatst: 13 februari 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 februari 2023 Delen Geplaatst: 13 februari 2023 Op 2-2-2023 om 12:14, Avant-La-Lettre zei: Ik studeerde midden in de Crayon Pop hype aan Seoul National University. Ergens tijdens het semester dat ik daar zat kwam Crayon Pop op de campus een concert geven. Helaas hadden mijn hipstervrienden en ik besloten gewoon de kroeg in te duiken en Crayon Pop te laten voor wat het is. Achteraf gezien heb ik daar erg spijt van. Hoe kon je inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 15 februari 2023 Delen Geplaatst: 15 februari 2023 Op 14-2-2023 om 09:29, RespawnAI zei: Je had jezelf de vraag moeten stellen of je daar achteraf geen spijt van zou krijgen. Dat helpt weleens. Precies! Dit doe ik altijd en daarom heb ik nooit spijt van dingen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 februari 2023 Delen Geplaatst: 16 februari 2023 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 maart 2023 Delen Geplaatst: 2 maart 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 maart 2023 Delen Geplaatst: 2 maart 2023 Zeer aangenaam verrast door Skrillex z’n laatste album. Meesterwerkje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 maart 2023 Delen Geplaatst: 2 maart 2023 Hydrate met Flowdan, BEAM en PEEKABOO ook weer topnotch. Maarja, ik voel me gewoon veel te stoer als Flowdan voorbij komt, bloodclat wagwan enzo. ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.