Ga naar inhoud

Waar luister jij nu naar?


k1ng

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
59 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik zag deze post langskomen en dacht "heeeee, Burzum, al lang niet meer naar geluisterd, eens kijken wat voor een muziek Varg tegenwoordig maakt". Laten we het erop houden dat hij een... eeeeehhhh... flinke onorthodoxe ontwikkeling heeft doorgemaakt de afgelopen 25 jaar.

Volgens mij maakte hij deze al in de gevangenis, eind jaren 90. Z'n laatste werk komt uit 2020 en lijkt z'n laatste project te zijn. Want zijn echte passie, en ik shit je niet, ligt blijkbaar bij 'tabletop role-playing games'. Waarvan hij er dus een heeft gemaakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2023 om 23:59, Wallie zei:

Dit zijn de dingen waar ik dit topic voor bezoek! Gelijk naar m'n broer gestuurd, die me een foto van hun LP stuurde en direct hun backstory erbij vermeldde (en ik neem 't hem kwalijk dat hij het niet eerder stuurde). Komen blijkbaar uit Bennekom, 20 kilometer verderop van waar ik woon. En daar is een black metal-scene?? Wat een wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2023 om 09:04, Avant-La-Lettre zei:

Ik zag deze post langskomen en dacht "heeeee, Burzum, al lang niet meer naar geluisterd, eens kijken wat voor een muziek Varg tegenwoordig maakt". Laten we het erop houden dat hij een... eeeeehhhh... flinke onorthodoxe ontwikkeling heeft doorgemaakt de afgelopen 25 jaar.

Balder's Død is een demo album (met een drietal extra nummers) van Dauði Baldrs, een van zijn gevangenis albums. Zijn laatste "echte" album is Thulêan Mysteries, een compilatie van muziek die hij over de jaren heen gemaakt heeft voor onder andere zijn toen nog bestaande YouTube kanaal en zijn nog steeds actieve pen en papier RPG Myfarog.

 

Op 31-8-2023 om 10:19, Marvin_Toepoel zei:

Dit zijn de dingen waar ik dit topic voor bezoek! Gelijk naar m'n broer gestuurd, die me een foto van hun LP stuurde en direct hun backstory erbij vermeldde (en ik neem 't hem kwalijk dat hij het niet eerder stuurde). Komen blijkbaar uit Bennekom, 20 kilometer verderop van waar ik woon. En daar is een black metal-scene?? Wat een wereld.

Jouw broer heeft dus ook prima smaak, mooi man. Ik ken ze dank zij deze EP https://fluisteraars.bandcamp.com/album/gelderland. Meen me te herinneren dat ik zocht naar "Gelderland Black Metal" en vond dus Fluisteraars, was al snel verkocht. Heb er nog t-shirt van en ook de EP zelf. Luwte heb ik ook, maar geen flauw idee welke persing.

 

Overigens kwam ik vandaag in Eindhoven centrum Fresku tegen nadat ik wat oude LPs had gekocht, wat enig.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2023 om 18:52, Wallie zei:

Jouw broer heeft dus ook prima smaak, mooi man. Ik ken ze dank zij deze EP https://fluisteraars.bandcamp.com/album/gelderland. Meen me te herinneren dat ik zocht naar "Gelderland Black Metal" en vond dus Fluisteraars, was al snel verkocht. Heb er nog t-shirt van en ook de EP zelf. Luwte heb ik ook, maar geen flauw idee welke persing.

Ik zag het 'Fluisteraars Gelderland'-shirt en kon me niet inhouden, dus die is nu onderweg. 

 


Oja, waar luister ik nu naar... Had deze nog niet gecheckt en ze komen volgend jaar naar Nederland, dus alvast ter voorbereiding:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bij mij ook. Leuke is is dat ze laatst een optreden hadden bij Road Burn als Giles Corey en later op die dag een geheim optreden hadden als Have a Nice Life.

Wou er naar toe voor alleen al Giles Corey maar ik kon die dag niet, dus ik voelde me nog meer genaaid toen ik achter het geheime optreden kwam. Volgende keer beter, gok ik.

In ieder geval hier het optreden van Death Grips dat ik met vrouwlief zag, hierop zijn we ook te zien :

 

  • Sad 1

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2023 om 20:38, Wallie zei:

Bij mij ook. Leuke is is dat ze laatst een optreden hadden bij Road Burn als Giles Corey en later op die dag een geheim optreden hadden als Have a Nice Life.

Wou er naar toe voor alleen al Giles Corey maar ik kon die dag niet, dus ik voelde me nog meer genaaid toen ik achter het geheime optreden kwam. Volgende keer beter, gok ik.

In ieder geval hier het optreden van Death Grips dat ik met vrouwlief zag, hierop zijn we ook te zien :

 

Hee wat leuk, daar was ik ook! En de volgende keer dat ze komen ga ik ongetwijfeld weer.

Afgelopen weekend weer de nodige Burzum-shirtjes voorbij zien komen op Soulcrusher, voordat ik m'n knie bezeerde in een pit. Violent Magic Orchestra was zeker een van de hoogtepunten, veel te lief ook toen ik een shirtje bij ze kwam kopen:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...