Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 juni Delen Geplaatst: 7 juni Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 juni Delen Geplaatst: 13 juni Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 juni Delen Geplaatst: 15 juni Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 19 juni Delen Geplaatst: 19 juni Eprom die de grenzen weer eens probeert te verleggen… wat een album zeg. 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 25 juni Delen Geplaatst: 25 juni Dit heb ik met mijn eigen oog en oorballen mogen beschouwen, wat een vreugd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 juni Delen Geplaatst: 28 juni Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 7 juli Delen Geplaatst: 7 juli Het is weer tijd voor de mooie weer muziekjes hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 juli Delen Geplaatst: 12 juli Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 18 juli Delen Geplaatst: 18 juli GEEF ME DAT ALBUM NU. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 juli Delen Geplaatst: 24 juli Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus https://fluisteraars.bandcamp.com/album/luwte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 augustus Delen Geplaatst: 14 augustus Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 30 augustus Delen Geplaatst: 30 augustus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 30 augustus Delen Geplaatst: 30 augustus 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus 11 uren geleden, Wallie zei: Ik zag deze post langskomen en dacht "heeeee, Burzum, al lang niet meer naar geluisterd, eens kijken wat voor een muziek Varg tegenwoordig maakt". Laten we het erop houden dat hij een... eeeeehhhh... flinke onorthodoxe ontwikkeling heeft doorgemaakt de afgelopen 25 jaar. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus 59 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik zag deze post langskomen en dacht "heeeee, Burzum, al lang niet meer naar geluisterd, eens kijken wat voor een muziek Varg tegenwoordig maakt". Laten we het erop houden dat hij een... eeeeehhhh... flinke onorthodoxe ontwikkeling heeft doorgemaakt de afgelopen 25 jaar. Volgens mij maakte hij deze al in de gevangenis, eind jaren 90. Z'n laatste werk komt uit 2020 en lijkt z'n laatste project te zijn. Want zijn echte passie, en ik shit je niet, ligt blijkbaar bij 'tabletop role-playing games'. Waarvan hij er dus een heeft gemaakt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Op 4-8-2023 om 23:59, Wallie zei: https://fluisteraars.bandcamp.com/album/luwte Dit zijn de dingen waar ik dit topic voor bezoek! Gelijk naar m'n broer gestuurd, die me een foto van hun LP stuurde en direct hun backstory erbij vermeldde (en ik neem 't hem kwalijk dat hij het niet eerder stuurde). Komen blijkbaar uit Bennekom, 20 kilometer verderop van waar ik woon. En daar is een black metal-scene?? Wat een wereld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 1 september Delen Geplaatst: 1 september Op 31-8-2023 om 09:04, Avant-La-Lettre zei: Ik zag deze post langskomen en dacht "heeeee, Burzum, al lang niet meer naar geluisterd, eens kijken wat voor een muziek Varg tegenwoordig maakt". Laten we het erop houden dat hij een... eeeeehhhh... flinke onorthodoxe ontwikkeling heeft doorgemaakt de afgelopen 25 jaar. Balder's Død is een demo album (met een drietal extra nummers) van Dauði Baldrs, een van zijn gevangenis albums. Zijn laatste "echte" album is Thulêan Mysteries, een compilatie van muziek die hij over de jaren heen gemaakt heeft voor onder andere zijn toen nog bestaande YouTube kanaal en zijn nog steeds actieve pen en papier RPG Myfarog. Op 31-8-2023 om 10:19, Marvin_Toepoel zei: Dit zijn de dingen waar ik dit topic voor bezoek! Gelijk naar m'n broer gestuurd, die me een foto van hun LP stuurde en direct hun backstory erbij vermeldde (en ik neem 't hem kwalijk dat hij het niet eerder stuurde). Komen blijkbaar uit Bennekom, 20 kilometer verderop van waar ik woon. En daar is een black metal-scene?? Wat een wereld. Jouw broer heeft dus ook prima smaak, mooi man. Ik ken ze dank zij deze EP https://fluisteraars.bandcamp.com/album/gelderland. Meen me te herinneren dat ik zocht naar "Gelderland Black Metal" en vond dus Fluisteraars, was al snel verkocht. Heb er nog t-shirt van en ook de EP zelf. Luwte heb ik ook, maar geen flauw idee welke persing. Overigens kwam ik vandaag in Eindhoven centrum Fresku tegen nadat ik wat oude LPs had gekocht, wat enig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september Op 1-9-2023 om 18:52, Wallie zei: Jouw broer heeft dus ook prima smaak, mooi man. Ik ken ze dank zij deze EP https://fluisteraars.bandcamp.com/album/gelderland. Meen me te herinneren dat ik zocht naar "Gelderland Black Metal" en vond dus Fluisteraars, was al snel verkocht. Heb er nog t-shirt van en ook de EP zelf. Luwte heb ik ook, maar geen flauw idee welke persing. Ik zag het 'Fluisteraars Gelderland'-shirt en kon me niet inhouden, dus die is nu onderweg. Oja, waar luister ik nu naar... Had deze nog niet gecheckt en ze komen volgend jaar naar Nederland, dus alvast ter voorbereiding: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 13 september Delen Geplaatst: 13 september https://bjork.bandcamp.com/album/post Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: vrijdag om 13:27 Delen Geplaatst: vrijdag om 13:27 https://billywoods.bandcamp.com/album/history-will-absolve-me-10year-edition Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.