roastednerd Geplaatst: 6 maart 2023 Delen Geplaatst: 6 maart 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 8 maart 2023 Delen Geplaatst: 8 maart 2023 Zeer benieuwd naar ‘t album. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 maart 2023 Delen Geplaatst: 15 maart 2023 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 maart 2023 Delen Geplaatst: 16 maart 2023 Op 15-3-2023 om 11:22, roastednerd zei: Ik durf te zeggen AOTY voor mij tot nu. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 maart 2023 Delen Geplaatst: 17 maart 2023 22 uren geleden, Arendjan zei: Ik durf te zeggen AOTY voor mij tot nu. Ik vond het kut. Niet mijn ding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 17 maart 2023 Delen Geplaatst: 17 maart 2023 12 juni gaan ik en vrouwlief Death Grips zien in Paradiso Amsterdam. Mochten er meer vrinden van dit forum komeren dan hoor ik het graag., shit is uitverkocht, dus wij zijn benieuwt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 maart 2023 Delen Geplaatst: 18 maart 2023 22 uren geleden, roastednerd zei: Ik vond het kut. Niet mijn ding. Kan het me voorstellen. Ik vind 'm fantastisch, nu een week non-stop in de roulatie. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 maart 2023 Delen Geplaatst: 24 maart 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Goeie. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 maart 2023 Delen Geplaatst: 31 maart 2023 Drie dubstep legendes die de krachten na jaren weer bundelen, wat een pareltje als resultaat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 maart 2023 Delen Geplaatst: 31 maart 2023 Ik heb vanavond de hoop dat haar muziek ooit naar Spotify komt opgegeven, en heb al haar albums aangeschaft op Bandcamp zodat ik lekker Joanna Newsom kan luisterne. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 april 2023 Delen Geplaatst: 3 april 2023 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 8 april 2023 Delen Geplaatst: 8 april 2023 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 april 2023 Delen Geplaatst: 11 april 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 april 2023 Delen Geplaatst: 12 april 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 april 2023 Delen Geplaatst: 13 april 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 april 2023 Delen Geplaatst: 13 april 2023 13 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: haha monkey bar zo noem ik mn pik ? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 april 2023 Delen Geplaatst: 17 april 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 april 2023 Delen Geplaatst: 18 april 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 18 mei 2023 Delen Geplaatst: 18 mei 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 mei 2023 Delen Geplaatst: 27 mei 2023 Nu al dé zomerplaat van 2023. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 juni 2023 Delen Geplaatst: 7 juni 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 juni 2023 Delen Geplaatst: 13 juni 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 juni 2023 Delen Geplaatst: 15 juni 2023 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.