AlCheMist Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Daft Punk is niet echt goed in het produceren van coherente albums, maar ik vind weinig Daft Punk nummers echt heel slecht. Ik vind dat nieuwe nummer best leuk, en ik vind het ook wel gaaf dat ze besloten om op een custom modulaire synth en wat vocoders na alleen akoestische instrumenten te gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Albums vormen mijn inziens altijd een geheel, het is maar hoe je het interpreteert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Dat is volgens mij alleen bij dit nummer vanwege die samenwerking. Ik denk niet dat ze hun hele techno gimmick (dat is het toch wel) gaan weg doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Ik zou zeggen, bekijk de tracklist eens, lees je eens in voordat je iets roept, want ze doen dus meerdere samenwerkingen op het nieuwe album. http://en.wikipedia.org/wiki/Random_Access_Memories. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Ja, het werkt ook wel als geheel, maar het komt zeker niet slechter tot z'n recht zo als alleenstaand nummer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dd/Rhythm_And_Stealth.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Bohren & der Club of Gore - Sunset Mission. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 http://www.shownieuws.tv/wp-content/uploads/2013/04/koningslied.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Post-Rock is officieel mijn favoriete genre, vooral omdat er zo veel goede artiesten/albums binnen dat genre zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 *Rammstein. Ramstein is een plaats of zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thedutchgamer08 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 hahahahhaahahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thedutchgamer08 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 nice Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 http://squirlsworld.files.wordpress.com/2012/02/artworks-000017265812-neyyfg-original-1.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 John Wesley - She Said No Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Overigens Daft Punk is geen techno. >Albums vormen mijn inziens altijd een geheel, het is maar hoe je het interpreteert. Er is wel een verschil tussen een verzameling losse tracks en een samenhangend geheel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Techno in de zin van: "Ik ben een robot, yay!", de stijl is IMO techno-achtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Tricky - Maxinquaye Jeweetwel, die ene gast die ook wel een leuk trip-hop album heeft gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Het geluid van de vaatwasser Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Misschien moet je wat meer techno luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pali-jas Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 je maakt dus niet echt een positieve indruk, als je op mijn vorige reactie een meme post, en hier weer begint van leer toch eens plaatjes posten ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 >Post-Rock is officieel mijn favoriete genre, vooral omdat er zo veel goede artiesten/albums binnen dat genre zijn. Als er één genre nou echt compleet dood is, is het post-rock wel. Dat is de afgelopen tien jaar verworden tot een grote orgie van bands die elkaar imiteren. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ploert Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ik luister naar een collega die niet normaal kan eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killuminati Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 J Dilla instrumental playlist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Noem eens een genre (wat me zou kunnen boeien) waar dat niet zo is. Bovendien, ik red me voorlopig wel met die albums die wel enigszins origineel zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 >Noem eens een genre (wat me zou kunnen boeien) waar dat niet zo is. Bovendien, ik red me voorlopig wel met die albums die wel enigszins origineel zijn. In die hele UK Bass music / post-dubstep / uk-funky / weetikveel welke andere slechte termen eraan op te hangen zijn komen vaak toffe nieuwe dingen langs. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.