RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Je kent dat wel, ik heb een oude versie voor me, ik typ wat, intussen post jij wat et voila. Slimme. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ja, maar jouw antwoord: ik dacht downtempo is ook geen echt antwoord op zijn vraag.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 http://images.junostatic.com/full/CS1584650-02A-BIG.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Elke keer als je een post van mij leest *wordt* je een stuk slimmer. Ik deel mijn wijsheid. En mijn arrogantie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Wijsheid? WAAR? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Wijsheid? Droom verder jochie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheVice Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 http://img259.imageshack.us/img259/1719/reckoningnight.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 >Hoe is de muziek. Wat voor style, ... Eneh... ik heb deze gast zelf nog niet beluisterd, dus een mening geven kan ik niet, maar ik heb er wel een beetje over gehoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Waarom geef je dan antwoord... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 :| Soms heb je van die mensen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheVice Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Dit denken dat ze wijs zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheVice Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Die* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ja, misplaatste arrogantie en zelfoverschatting, goede eigenschappen zijn dan joh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ik dacht: misschien is die Sammaniac met iets anders bezig... zo'n punt is het toch niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 http://images.junostatic.com/full/CS1499039-02A-BIG.jpg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 ...zelfspot daarentegen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 >Elke keer als je een post van mij leest wordt je een stuk slimmer. Ik deel mijn wijsheid. En mijn arrogantie. Oh the irony .. Zou hij zelf de fout zien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 fouten* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ik vrees van niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 ...scheefheid daarentegen... huhuhu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Daarmee suggereer je dat ik jullie eigenlijk werkwoordspelling zou moeten leren, toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Robin, even voor de duidelijk. Jij ziet jezelf als een koning der muziekkennis, terwijl jij, in al jouw vaakwel dom nagepraat heel makkelijk laat zien dat jij werkelijk geen ruk verstand hebt over waar men het eigenlijk het over heeft, en de mensen hier die daadverwerkelijk verstand hebben lachen je vierkant uit. Haal die fucking plank voor je kop en laat kennis van andere in je zinken in plaats zo elitair te doen. Ik kom misschien arrogant over maar dat is alleen omdat jij alleen maar arroganter blijft doen terwijl je steeds maar harder valt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Denk nog maar een keertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ja, dit dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Zucht, nee, je snapt het wederom niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.