RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Dude, je mist de gein een beetje. Ik ben pas met nieuwjaar begonnen met een beetje serieus muziek te luisteren, en alle "claims" zijn pure zelfspot (op een paar dingen waar ik spijt van heb na) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 http://3.bp.blogspot.com/-QcEpejmH9TA/TaVNxlTuBQI/AAAAAAAAAso/DaMu655yfXg/s1600/in-tune-and-on-time-live%255B1%255D.jpg En we blijven ontopic... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Nice! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ja verzin maar een dom excuus, je weet duidelijk niet wat zelfspot inhoud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Als je wijzer zou worden van goede spelling... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Overigens luister ik er nu niet naar, dus het is niet 100% relevant, maar ik wil het toch even melden: Afgelopen zaterdag gezellig met mijn vriendin naar Hans Liberg geweest. Wat blijft dat toch een geweldige man. Hij mag dan misschien wel niet zo goed piano kunnen spelen als Wibi, maar toch zijn zijn shows echt briljant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Weet je wel hoe zelfspot in zijn werk gaat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ik dank U weer <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Je mist het punt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Zullen we ons nu weer richten op muziek? Dank u. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Gojira - Toxic Garbage Island Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pali-jas Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 !.[http://f0.bcbits.com/z/67/18/671863078-1.jpg].(link) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Wibi Soerjadi is meer een mediapersoonlijkheid dan pianist. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pali-jas Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 .[.].(http://f0.bcbits.com/z/67/18/671863078-1.jpg) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Toch behoort hij tot het groepje beste pianisten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
h0bb1t Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 >Robin, even voor de duidelijk. Jij ziet jezelf als een koning der muziekkennis, terwijl jij, in al jouw vaakwel dom nagepraat heel makkelijk laat zien dat jij werkelijk geen ruk verstand hebt over waar men het eigenlijk het over heeft, en de mensen hier die daadverwerkelijk verstand hebben lachen je vierkant uit. Haal die fucking plank voor je kop en laat kennis van andere in je zinken in plaats zo elitair te doen. Ik kom misschien arrogant over maar dat is alleen omdat jij alleen maar arroganter blijft doen terwijl je steeds maar harder valt. Amen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 "Grommen" :'D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Dit^63952952437 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Btw: hahahahaha je luistert pas simds nieuwjaar echt muziek? Dan is muziek louter een fase, geen passie. Ik ben opgegroeid met Pink Floyd, Deep Purple, Eagles en Led Zeppelin. Allemaal van papa meegekregen (: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 >Toch behoort hij tot het groepje beste pianisten. Die groep is groter dan je denkt. De enige reden dat iedereen toevallig Wibi Soerjadi kent is omdat hij een leuke tv-persoonlijkheid is. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 http://www.mxdwn.com/wp-content/uploads/2010/01/Four-tet-ThereIsLoveInYou-coverart-Hi-res.jpg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Haha nee, ik ken hem via mijn vriendin. Een paar jaar terug had ik misschien zijn naam een keer horen vallen, maar er nooit een persoon aan gekoppeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 http://entertainment.guardianoffers.co.uk/csp/nmp/products/large/AA_1040.jpg Oftewel het live / remixalbum van Portico Quartet met ontiegelijk lelijke hoes. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Kud - Djensen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Jongens niet zo janken allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.