Hans--Kazan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 EERSTE REACTIE VAN HET NIEUWE DECENNIUM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maikush Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Gelukkig nieuwjaar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Heb al in geen jaren een CdAB gehad. Kijk om nou te zeggen dat ik aan het huilen ben zou overdreven zijn maar ik zit hier wél gewoon mee oke. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Geef mij anders maar gewoon een permaban voor het nieuwe decennium. Op deze manier heb ik er geen zin meer in. Snik. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Dit gebeurt zo vaak zo, wordt niks van gezegd. Heel flauw van meneertje op het spectrum. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Maar gefeliciteerd. Ik ben helemaal niet zuur van het misgelopen eerste CdAB van het nieuwe decennium, hoe kom je erbij. Maar Soldier24 wij zijn geen vrienden. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 En wij zijn ook geen vrienden Enzevil. Je kan die koffie-afspraak die we hadden op je dikke buik schrijven ik ga niet om met matennaaiers. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Het is nog 2019. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Beste wensen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Denk aan de vingers allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Beste wensen Arendjan! Love you. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 >Ik sta de volgende CdAB af aan iemand anders, die zonder twijfel met een in vergelijking zwakkere titel zal komen, opdat jullie weten dat ik jullie god ben. Dat zeg ik. Gamma. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Als ik mij niet vergis was de regel dat een nieuw CdAB niet aangemaakt mocht worden met spam. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Bef me, Jesper. <3 Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pu-einstein Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Man man man gif. Rare vogel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Mijn titel was wel goed maar de twee üntermenschen Enzevil en Soldier24 hebben mij een feeks gegeven. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Kan er een foto van Peter R de Vries in de caption? Ik kan niet zo goed tegen verandering. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Wanneer plots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 >Als ik mij niet vergis was de regel dat een nieuw CdAB niet aangemaakt mocht worden met spam. Je vergist je. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 I stand with Arendjan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 En zowaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 eens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 ik zie nergens spam, ook niet in de oude nieuwe cdab Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 I stand with Relic. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 december 2019 Delen Geplaatst: 30 december 2019 Dat is natuurlijk grappig omdat het overmorgen al volgend jaar is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten