Reefa Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Als je seks wil kun je ook gewoon bellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 illbaminasi* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Si Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ik snap wel dat iedereen bijzonder wilt voelen door iets te weten waarvan de meeste mensen nog moeten achterkomen. Heel spannend! En soms heb je ook nog gelijk, doh! Toen ik Deus Ex 1 voor het eerst speelde rond mijn 19de, damn, ik wilde bijna alles geloven in dat spel (Illuminati, crony-capitalism, technology apocalypse, terrorists are the good guys! etc.). Tegenwoordig begrijp ik dat deze theorieën ontzettend cliché zijn, maar voor mij was het toen nieuw en erg verfrissend, lol! Anyhow, ik weet niet of het dit filmpje is, maar ik heb begrepen dat je vooral niet hard in moet gaan op complotdenkers, want jouw 'onwetendheid' voedt alleen hun ego's. Laat ze gaan. Don't feed the trolls, als het ware. https://www.youtube.com/watch?v=Eax36lxJbQw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/764/965/47a.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ik stond laatst bij de Chinees te wachten op mijn bestelling. Kreeg opeens het gevoel dat ik gevolgd werd. Wat denk je? Illuminasi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Wil de CDAB maker alsjeblieft een foto van Kotter of het '9 x waarom Kotter'-plaatje plaatsen, zodat we daar een half jaar van kunnen genieten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 De meeste zijn PU memes Robert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Joh, sorry. Als die conspiracy van je zo echt is en je wilt er iets aan doen, ik zeg kom op dan, conspiracy theorist,gekkie baklap conspiracy theorist! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Die #2 ook ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 In mijn vroegere tienerjaren was ik ook vatbaar voor Zeitgeist en soortgelijke troep. Mijn "Deus Ex" was Metal Gear Solid (1 en vooral 2). Wat dat betreft valt er wel te sympathiseren met jongeren die vatbaar zijn voor complottheorieën en misinformatie. Als volwassenen horen wij daar juist op te merken dát het misinformatie is. > ik heb begrepen dat je vooral niet hard in moet gaan op complotdenkers, want jouw 'onwetendheid' voedt alleen hun ego's. Laat ze gaan. Don't feed the trolls, als het ware. Het gaat niet zozeer over het voeden van ego's, het gaat over het ondermijnen van waarheidsvinding. Dat is hun doel, het vertroebelen van feiten en leugens, totdat beiden niet meer te onderscheiden zijn en ieders persoonlijke ervaring een waarheid is. Dat is zeer gevaarlijk en heeft in het verleden geleid tot fascisme en dergelijke narigheden -- als voorbeeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Petitie getekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 >Ik stond laatst bij de Chinees te wachten op mijn bestelling. Kreeg opeens het gevoel dat ik gevolgd werd. Wat denk je? Illuminasi. Heb je deze kutgrap zelf bedacht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Het is tijd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 voor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 een nieuw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 CdAB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 veel plezier met je ban voor spam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 > Het gaat niet zozeer over het voeden van ego's, het gaat over het ondermijnen van waarheidsvinding. Dat is hun doel, het vertroebelen van feiten en leugens, totdat beiden niet meer te onderscheiden zijn en ieders persoonlijke ervaring een waarheid is. Dat is zeer gevaarlijk en heeft in het verleden geleid tot fascisme en dergelijke narigheden -- als voorbeeld. Yeah, zo is het eh? Hoe dat precies moet vind ik nog steeds moeilijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Slotje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten