Simon Zegt Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Medellin, ben jij nou een zogeheten homozoontje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Wow. Ben benieuwd wat voor grap je daarover kan bedenken. Lol! Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 > Er iets aan doen kan opzich wel maar dat is nog niet zo belangrijk. Het eerste wat belangrijk is, is je ogen openen en beginnen te begrijpen hoe deze wereld werkt en in te zien dat je hele leven een leugen is. Bijna alles wat jou is geleerd is fake. Ik ben hier niet om je alles uit te leggen. Ik ben hier om je een eye-opener te geven zodat je misschien je eigen research gaat doen. De keuze is aan jou. Of je neemt de blue pill en je gaat door met je comfortabele leugen of je neemt the red pill en je zal zien diep the rabbit hole is. Choice is up to you ;) Als je wél weet hoe het zit dan maar er niets aan doet, ben je dan niet net zo'nmak lammetje als de rest van ons? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Minus "dan" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 En wat doe je er dan zoal aan? Ben oprecht geïnteresseerd, verlicht mij aub. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Geachte Medlin, Hou je muil. Met vriendelijke groet, CatBoy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Hullo, ik heb een serieuze overweging, en ik hoop op een serieus antwoord. Eerlijk gezegd durf ik dit niet via social media te vragen want ik merk dat de spanningen hoog zijn bij mijn vrienden en ik heb geen zin verkeerde interpretaties van mijn vraag. Ik vraag mij dus af hoe verstandig het zou zijn om zaterdag (of de week daarop) met een groep van +/- zes goede vrienden te picknicken. Uiteraard geen bestek/drank/saus delen, een beetje uit elkaar blijven... kunnen voetmassages? Zouden mensen veilig voelen / uberhaupt komen? Mijn vriendin zegt van niet en vindt het ook te gevaarlijk (en ik wil haar heel graag erbij hebben). Andere vrienden denken wisselend erover. Meh, ik wil de curve zo snel mogelijk flatennen, maar tegelijk wil ik alvast nadenken over wat te doen wanneer sociale behoeftes te sterk worden. Wat denken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Op zich is samenkomen met een stuk of zes niet heel erg, maar je loopt wel het risico om netwerken te vermengen en daarmee loop je wel risico op verspreiding. Voetmassages zou ik afraden. En als mensen zich niet comfortabel bij voelen, zou ik ze ook niet dwingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Thanks Roastednerd! Mijn vrienden hebben inderdaad diverse netwerken, hmm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Wat ik en mijn huisgenoten doen is buiten het huis max 3 (dezelfde) personen mogen blijven zien. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Dat is een goed punt, Workingplayer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Eens met WP. Of zie het zo; ZELFS bedrijven (alles gaat om geld) zitten nu een paar weken stil. Een picknick kan echt geen haast hebben toch? Misschien alternatieve opties zoeken zoals een skype picknick? :P Kan nog erg leuk uitpakken & iedereen zit comfortabel in z'n eigen huisje. of tuin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Ik moet de laatste tijd wat vaker boodschappen doen omdat mijn vriendin ziek is en ik niet zo goed ben in boodschappen doen. Maar elke keer als ik boodschappen doe zie ik letterlijk meer asielzoekers in de Jumbo dan Nederlanders. Waarom doen ze de hekken van de azcs niet gewoon dicht. Hun lijken me juist een risicogroep en ze lijken het totaal niet serieus te nemen. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Skypen ben ik nu al helemaal zat, hah! Komt ook omdat ik mijn werk (docent) nu op die manier doe. Maar inderdaad, iedereen moet wel een week of twee kunnen wachten (doe je ook als je de griep hebt). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Ik zie die gasten hier steeds minder ronddwalen, maar wel steeds meer oudjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 MedellinM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Medellin?* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 > Of zie het zo; ZELFS bedrijven (alles gaat om geld) zitten nu een paar weken stil Als jij een winkel had zou jij hem nu open houden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Ja, want dat zou dan een digitale winkel zijn :') Buiten dat zijn er afhaalmogelijkheden, De meeste winkels kunnen dit mogelijk maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Maar gewone winkel? nee :P Beter voorkomen dan genezen, Ben blij dat Nederland dit serieus neemt. Maar ik bedoelde meer van: we weten hoe zot alle bedrijven om de profijt zijn. En toch is bijna alles nu dicht, Dat zegt mij genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 ArendJan zit je al klaar voor de volgende CdAB? Laat hem dit keer niet door je vingers glippen hè. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Vroeger hadden de mods gerecyclede CdAB's gewoon verwijderd. #JusticeforAJ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Werk in een winkel, is nog gewoon klakkeloos open. Help. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Het komt wel erg dichtbij nu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Als AJ nog een keer z'n CdAB misloopt dan zal hij al die complottheorieën van Early en Medellin laten uitkomen. #JusticeforAJ #FearTheArend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten