Ga naar inhoud

CdAB 122 [CXXII] Als ik val, sta ik op, als ik sta, val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 894
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Er iets aan doen kan opzich wel maar dat is nog niet zo belangrijk. Het eerste wat belangrijk is, is je ogen openen en beginnen te begrijpen hoe deze wereld werkt en in te zien dat je hele leven een leugen is. Bijna alles wat jou is geleerd is fake. Ik ben hier niet om je alles uit te leggen. Ik ben hier om je een eye-opener te geven zodat je misschien je eigen research gaat doen. De keuze is aan jou. Of je neemt de blue pill en je gaat door met je comfortabele leugen of je neemt the red pill en je zal zien diep the rabbit hole is. Choice is up to you ;) Als je wél weet hoe het zit dan maar er niets aan doet, ben je dan niet net zo'nmak lammetje als de rest van ons?

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hullo, ik heb een serieuze overweging, en ik hoop op een serieus antwoord. Eerlijk gezegd durf ik dit niet via social media te vragen want ik merk dat de spanningen hoog zijn bij mijn vrienden en ik heb geen zin verkeerde interpretaties van mijn vraag. Ik vraag mij dus af hoe verstandig het zou zijn om zaterdag (of de week daarop) met een groep van +/- zes goede vrienden te picknicken. Uiteraard geen bestek/drank/saus delen, een beetje uit elkaar blijven... kunnen voetmassages? Zouden mensen veilig voelen / uberhaupt komen? Mijn vriendin zegt van niet en vindt het ook te gevaarlijk (en ik wil haar heel graag erbij hebben). Andere vrienden denken wisselend erover. Meh, ik wil de curve zo snel mogelijk flatennen, maar tegelijk wil ik alvast nadenken over wat te doen wanneer sociale behoeftes te sterk worden. Wat denken jullie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is samenkomen met een stuk of zes niet heel erg, maar je loopt wel het risico om netwerken te vermengen en daarmee loop je wel risico op verspreiding. Voetmassages zou ik afraden. En als mensen zich niet comfortabel bij voelen, zou ik ze ook niet dwingen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik en mijn huisgenoten doen is buiten het huis max 3 (dezelfde) personen mogen blijven zien.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens met WP. Of zie het zo; ZELFS bedrijven (alles gaat om geld) zitten nu een paar weken stil. Een picknick kan echt geen haast hebben toch? Misschien alternatieve opties zoeken zoals een skype picknick? :P Kan nog erg leuk uitpakken & iedereen zit comfortabel in z'n eigen huisje. of tuin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de laatste tijd wat vaker boodschappen doen omdat mijn vriendin ziek is en ik niet zo goed ben in boodschappen doen. Maar elke keer als ik boodschappen doe zie ik letterlijk meer asielzoekers in de Jumbo dan Nederlanders. Waarom doen ze de hekken van de azcs niet gewoon dicht. Hun lijken me juist een risicogroep en ze lijken het totaal niet serieus te nemen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger hadden de mods gerecyclede CdAB's gewoon verwijderd. #JusticeforAJ

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...