Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 >AJ ik woon sinds deze week weer bij je in de buurt baby. Zijn jullie elkaar ooit tegengekomen? Ik ben Groen een keer om 1 uur 's nachts buiten een feestcafé in Maastricht tegen het lijf gelopen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Dat moet schokkend zijn geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Valt wel mee als je dronken genoeg bent. Dat was ook de truc bij die PU.nl meetings van vroegah. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Zou de man niet herkennen als ik hem tegenkwam maar hoogstwaarschijnlijk hebben we jarenlang boodschappen gedaan in dezelfde supermarkt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Ik denk graag dat ik jou uit duizenden zou herkennen dankzij die buitengewone bobbel op je gezicht, maar waarschijnlijk is die in het echt absoluut niet eclatant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 >Valt wel mee als je dronken genoeg bent. Dat was ook de truc bij die PU.nl meetings van vroegah. Dat je anus ervan ontspande hielp ook altijd mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 maart 2020 Delen Geplaatst: 5 maart 2020 Jort kom chillen ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 6 maart 2020 Delen Geplaatst: 6 maart 2020 Alle anime meuk mag van de site en uit het blad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Kutweebs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Kunnen we niet met z'n allen een keer op Friesland hoesten. Van Brabant krijgen we ten minste nog worstenbroodjes en bier. Van Friesland alleen huilende Friezen en mensen die Rintje heten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Ja hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 Percocets. Molly, percocets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 Had vanavond eigenlijk een orgie bij Robert thuis, maar gaat helaas niet meer door vanwege het coronavirus. En aids. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 https://i.imgur.com/RhdS4QD.mp4 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 https://i.imgur.com/RhdS4QD.mp4 Nondeju! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 Vandaag waren wij op het Dam voor de demonstratie Internationale Vrouwendag. Probeer morgen weer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 https://twitter.com/wheelswordsmith/status/1236027772608245760 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 wait for it... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Seksisme hè Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Dat is ook een soort orgie. Met corona. En aids. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Wat is het beleid van ReShift over het coronavirus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 jan Meijroos terughalen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 https://nairobinews.nation.co.ke/life/ugandan-great-explorer-discovers-river-gulu-in-london Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Yeah! Ik kan niet wachten tot mijn stad krijgt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Er is zo'n gozer op punl hij heet hellraidermike Hij zei op een gegeven moment Weet je dat deze ballon geel is Mrja ik ging dus echt helemaal stuk xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten