Ga naar inhoud

CdAB 122 [CXXII] Als ik val, sta ik op, als ik sta, val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 894
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik verhandel mijn toiletpapier via de blockchain

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nee WP. Het is een honderd-jaren plan! (en wat ging er 100 jaar geleden dan mis?) -oh ja ze waren om een bepaalde reden nog niet ver genoeg, Nu met 5G en AI gaat het ze wel lukken hoor! Wie heeft er trouwens een nieuwe "End of the world 2012 voorspelling??" De laatste is alweer ff geleden, wat is nu de nieuwe datum?? :') omdat er natuurlijk een klein foutje in de vertaling zat of whatever...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind jouw taalgebruik momenteel erger. Zeer onrespectvol naar alle mensen die beleid maken, zorg leveren etc etc om het allemaal weg te zetten als vooropgezet plan. Je zou je de ogen uit je kop moeten schamen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er iets aan doen kan opzich wel maar dat is nog niet zo belangrijk. Het eerste wat belangrijk is, is je ogen openen en beginnen te begrijpen hoe deze wereld werkt en in te zien dat je hele leven een leugen is. Bijna alles wat jou is geleerd is fake. Ik ben hier niet om je alles uit te leggen. Ik ben hier om je een eye-opener te geven zodat je misschien je eigen research gaat doen. De keuze is aan jou. Of je neemt de blue pill en je gaat door met je comfortabele leugen of je neemt the red pill en je zal zien diep the rabbit hole is. Choice is up to you ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...