Arendjan Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Kan iemand Medellin een ban geven aub? De wereld is je liever kwijt dan rijk. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 LOL word wakker sheeple. Denk je nou echt dat ze een vaccin kunnen ontwikkelen als het ze niet eens lukt om een nieuwe site te bouwen? Maar dat zullen jullie vast niet snappen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Vertrouw niemand. De tijd om alleen nog maar naar jezelf om te kijken is aangebroken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Toiletpapier wordt dalijk het nieuwe betaalmiddel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Ik verhandel mijn toiletpapier via de blockchain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Wat jullie ook niet hebben opgemerkt is dat De Mods al dagenlang niet meer aanwezig zijn. Een teken dat de samenleving begint in te storten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Nee via aluhoedje.com . Ander nieuws vetrouw ik niet Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 https://i.imgur.com/U821VXt.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 ^ Ongetwijfeld als i kal die berichtjes zo zie. 1:1 een Conspiracy (bullshit) fanboy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Sorry medellin, No offense naar jou persoonlijk, Conspiracies kunnen wel vermakelijk zijn, maar het blijft gissen. Medellin is een prachtige stad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Ja, nee WP. Het is een honderd-jaren plan! (en wat ging er 100 jaar geleden dan mis?) -oh ja ze waren om een bepaalde reden nog niet ver genoeg, Nu met 5G en AI gaat het ze wel lukken hoor! Wie heeft er trouwens een nieuwe "End of the world 2012 voorspelling??" De laatste is alweer ff geleden, wat is nu de nieuwe datum?? :') omdat er natuurlijk een klein foutje in de vertaling zat of whatever... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Aluminium hoedjes zijn de beste hoedjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Ik zou willen dat de mens bekwaam genoeg was voor illuminati-achtige samenzweringen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Nergens voor nodig AJ. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Relic is gereïncarneerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Mensen die zo dom zijn als jou en die achterlijk taalgebruik hanteren zoals hoe hoe jij doet zouden ze ten alle tijden uit mijn geboorteplaats / woonplaats moeten weren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Alex Jones?! Die is part of the club natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Als jou. :’) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Nederlands is ten eerste niet mijn eerste taal en ik typ en spreek het niet zo vaak meer, excuses voor mijn taalfoutje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Verdorie, had net een lang weekend naar je geboortedorp geboekt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Ik vind jouw taalgebruik momenteel erger. Zeer onrespectvol naar alle mensen die beleid maken, zorg leveren etc etc om het allemaal weg te zetten als vooropgezet plan. Je zou je de ogen uit je kop moeten schamen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Er iets aan doen kan opzich wel maar dat is nog niet zo belangrijk. Het eerste wat belangrijk is, is je ogen openen en beginnen te begrijpen hoe deze wereld werkt en in te zien dat je hele leven een leugen is. Bijna alles wat jou is geleerd is fake. Ik ben hier niet om je alles uit te leggen. Ik ben hier om je een eye-opener te geven zodat je misschien je eigen research gaat doen. De keuze is aan jou. Of je neemt de blue pill en je gaat door met je comfortabele leugen of je neemt the red pill en je zal zien diep the rabbit hole is. Choice is up to you ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 De hele wereld is een complot aangezien de wereld een simulatie is. Het is allemaal een spel. En ik ben de speler Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 >Misschien dat jullie het wél begrijpen zodra er bij wordt gelachen. Vgm is iedereen al aan het lachen bij het lezen van je posts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Ik ga een grap bedenken over het coronavirus en het biermerk Corona. Dat wordt lachen jongens! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten