DunneDraak Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Net of die bedrijven graag open blijven omdat ze geld willen verdienen. Meeste bedrijven hebben vaste verplichtingen zoals personeel en huur die ze maandelijks moeten betalen. Meeste bedrijven (mkb) kunnen helemaal niet een maand lang omzet missen omdat ze dan failliet gaan. Daarom heeft de overheid nu ook zo'n enorm pakket aan noodmaatregelen omdat anders zo'n beetje het hele mkb indondert. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Volgens mij heeft dunnedraak nog recht op een half CdAB. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Jullie kunnen toch niet zo'n goede titels als ik verzinnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Ik zit al dagen te refreshen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Waar is Medelin gebleven? Ik ben er eens goed voor gaan zitten, maar tot mijn ergernis zijn er geen nieuwe theoriën en wijsheden meer gedeeld o_O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 https://clubvanrelaxtemoeders.nl/wp-content/uploads/2016/01/image-1-e1451768097724.jpeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Hahah! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 @Dunnedraak: Ja precies, maar dat gaat toch keihard tegen die "Elite bullshit" in? :P Als de Elite ons ermee wilt pakken, dan sluiten ze de ziekenhuizen en raden ze ons juist NIET aan om een tijdje voorzichtig te zijn :') (Of reverse psychology: de Conspiracy theorists gaan nu tegen de draad in, dus wel contact blijven houden, krijgen het virus. en daarmee is die "populatie control" toch nog een realiteit, zonder de handen er letterlijk en figuurlijk vuil aan te maken. lol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Die #2 ook ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 https://i.imgur.com/5MetH96.png Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Gele ballon? Is dit een meme? Ik word hier bijzonder nieuwsgierig naar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 :') Ja Robert, even zoeken op het topic:"Nederlands: ver te zoeken tegenwoordig" of zoiets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Nog sweet sixteens! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Zou kotter nog leven? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 > Ja Robert, even zoeken op het topic:"Nederlands: ver te zoeken tegenwoordig" of zoiets. Aha! Lachen! Ik heb als volwassene nog nooit iemand aangewezen op hoe geel een ballon is. Blijkbaar valt mijn 'abominabel slechte' Nederlands (zei mijn docent ooit tegen mij) nogal mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/90514792_4093229514024162_2348407900348612608_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=zAA0N4FBODUAX-utKYw&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_tp=7&oh=a1fa04f29f856404bec37b5d154129cb&oe=5E9A09C4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Medellin-2 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Jullie denken echt dat dit "virus" over zal vliegen en dat jullie leventje straks weer wordt zoals het was...nou forget about that! Niets gaat meer hetzelfde voor iedereen zijn, breid je daar maar alvast op voor en wordt wakker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Eerst zien... Daarbij, in theorie zou het dus ook neit uitmaken of je wake bent of niet. De elite doet het toch wel en wij peasants doen er toch niks tegen. Verder hebben we het best wel goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ik mis Kotter wel oprecht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Hoezo virus tussen aanhalingstekens? Niemand twijfelt eraan dat dit een impact gaat hebben, alleen wat jij zegt slaat natuurlijk nergens op. Dit weet je zelf ook, anders zou je met *betrouwbare* bronnen komen. Het is zo makkelijk. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Lieve God neem alsjeblieft Medellin en Earlygamer en geef ons Kotter terug :( ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Goh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Hoi jongens voelen jullie je ook zo eenzaam en alleen? Reageer dan op mijn post met "ja" en ik zal jullie een liefdevolle pm toesturen <3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 We zien Medellin binnenkort terug op de volgende drugs2 subtopics: ''Ayahuasca en andere hallucinogenen voor in de koffie'' en ''flakka voor beginners''. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Hep jij ook bij de illumienatsie geseten Medellin? Ik zat er ongefeer 2 jaar bij en ik weet nu ook echt super veel! Allemaal dingen over de wereldt die niemant anders weet. Ik zit nu bij de vrijmetselaarz met allemaal oude mannen, als je interessen heb dan kan ik wel iets reegelen. We sparen fooral heeeel veel zegels van alle supermarkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten