Tintalya Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Eenieder die dit betwist is in het echt een mietje die na één klap al op de grond ligt te huilen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Wow maak maar een nieuwe titeltje moderatoratoren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Meer dan 50 reacties in een week. Wow Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Haha wtf, dat ik deze titel al gebruikt heb? En niet zo lang geleden ook nog. :’) Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Volgens mij is iemand onzeker. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Dit is je kans Arend!! Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Henri is zo’n jongen die niet na 1 klap op de grond ligt te janken. #toughboy Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Maar serieus, ‘Jort’, waar heb je die bevestiging voor nodig jongen? Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Ik mis SombreroSnor hier :( Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Ramon ❤️ Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Bij het lezen van dat topic en het zien dat er indertijd rustig 6 mensen tegelijk werden geband krijgt een mens toch spontaan zin om Jas in zijn gezicht te stompen of ben ik de enige. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 IK VROEG OF IK DE ENIGE WAS!? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Vorige week rond 7 uur 's avonds ging ik boodschappen doen. Op een zeker moment liep een meisje van 12 mij tegemoet in een verder lege straat. Even verderop zag ik een wat oudere man van achter en auto naar dat meisje gluren en haar volgen. Dus ik naar die meneer toe lopen om te vragen wat ie aan het doen was. Hij antwoordde met ''gewoon gluren, mag toch. Ik ben gewoon aan het gluren''. Hij was wat nerveus, trilde een beetje en had een overslaande stem. Dus ik vertelde hem dat hij misschien maar beter op kon donderen want dit was natuurlijk een apart. Maar toen trok hij een hobbeltje richting dat meisje. Dus ik erachteraan en roepen dat ie moest kappen, waarna die eindelijk weg ging. Vervolgens de politie gebeld en een signalement gegeven. Moraal van dit verhaal? Soms is het beter om te schikken voor een site met een fascistische moderator, want als hij die hobby kwijtraakt gaat hij dit soort enge dingen doen. We made a mistake. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 take a chill pill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Enzevil je zakt hier wel heel erg in mijn achting!!! Dit kán niet. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Sorry het maakt wat los he. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Sorry Arendjan het spijt me. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Komt goed x Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 >natuurlijk een apart. Leuk verhaal verder, leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Vond het al een kankertitel maar nu al helemaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 >Maar serieus, ‘Jort’, waar heb je die bevestiging voor nodig jongen? Dit is een citaat van Arendjan maar maakt niet uit verder. De tijd dat iedereen hier elkaars quotes uit het hoofd kon opnoemen is immers lang voorbij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Komt deze ook uit als hardcover bij de Bruna? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Weet nog dat 2 of 3 comments op een dag voldoende was. Herinner het me nog als de week van gisteren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Toch een beetje lente in de woestijn zo, met al die drukte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 In de tijd van het bronzen geslacht bezochten de citeerbare goden de CdAB niet meer, en de bekende rukkers trokken op tegen de kansloze eikels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten