Ga naar inhoud

CdAB 122 [CXXII] Als ik val, sta ik op, als ik sta, val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 894
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij het lezen van dat topic en het zien dat er indertijd rustig 6 mensen tegelijk werden geband krijgt een mens toch spontaan zin om Jas in zijn gezicht te stompen of ben ik de enige.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week rond 7 uur 's avonds ging ik boodschappen doen. Op een zeker moment liep een meisje van 12 mij tegemoet in een verder lege straat. Even verderop zag ik een wat oudere man van achter en auto naar dat meisje gluren en haar volgen. Dus ik naar die meneer toe lopen om te vragen wat ie aan het doen was. Hij antwoordde met ''gewoon gluren, mag toch. Ik ben gewoon aan het gluren''. Hij was wat nerveus, trilde een beetje en had een overslaande stem. Dus ik vertelde hem dat hij misschien maar beter op kon donderen want dit was natuurlijk een apart. Maar toen trok hij een hobbeltje richting dat meisje. Dus ik erachteraan en roepen dat ie moest kappen, waarna die eindelijk weg ging. Vervolgens de politie gebeld en een signalement gegeven. Moraal van dit verhaal? Soms is het beter om te schikken voor een site met een fascistische moderator, want als hij die hobby kwijtraakt gaat hij dit soort enge dingen doen. We made a mistake.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...