Saeglopur Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 Als een kangoeroe die probeert te ontsnappen aan een laaiende vlammenzee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 Moek helpen? Ben professioneel boekhouder Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 hey jongens val ik nu op xoxo Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 https://www.dierenbescherming.nl/cache/userfiles/content/Spreekbeurten/Schapen/schaap_hello.jpg?w=720&fit=max&s=1bcfd30b5f7011e5880ef8073705a840 Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 http://theveganeffect.nl/wp-content/uploads/2017/12/wat-is-er-mis-met-wol-3-1060x796.jpg Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 ff leuke plaatjes posten om de sfeer leuk te houden hoor brb Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Ok Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Reefjeteefje<3 Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Ik (een hetero): Valt op vrouwen/ademt fluit Jij (een homo): Valt op mannen/ademt viool ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Alleen jij bent een uitzondering Arend. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Enzevil met je nieuwe avatar zie je eruit als een twink. Want Zelda wil m graag in de poepert. Daarom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Dit is gewoon de boxart van Breath of the Wild? Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Houd het gezellig mensen, het is niet de bedoeling om te gaan uitlokken. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 https://tse4.mm.bing.net/th?id=OVP.2DmwTcRf3mfacO7WKdF1eAEsDh&pid=Api Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Niks mis mee tho Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Fusilleren dit, fusilleren dat.. Mensen praten over fusilleren terwijl hun moeders huilen omdat ze niet willen LEREN hun moeder's FUSILLI Met Kruidige Gehakt-tomatensaus te waarderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Mijn grapje is weggehaald. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Wel een beetje raar dat al die verzetsstrijders in de 2e wereldoorlog allemaal gefuseerd werden, ik dacht dat ze toen veel minder bedrijven hadden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Ik zal vanaf nu beoordelen of de CdAB titel mag of niet, rein is of vervuild met taalfouten of herhaling. Dit zal ik onafhankelijk doen, zonder controle. Je mag je aanmelden bij mij als volgeling, mits je alleen ja knikt. Zo spreekt Fussilini. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Ah Arendjan, ik zie dat je nog steeds gefussileerd bent over het misgelopen moderatorschap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 gun Het pistool vuurt, De kamer was leeg en @Mr jeff de frietpan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Je bent een grap Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 !rr 100 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 Zaterdag begint Wie is de Mod weer op NPO 3. 10 gastenboekschrijvers moeten iedere week opdrachten uitvoeren en tegelijkertijd raden wie ze één voor één banned. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 jeff wil je me pijpen ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten