Ga naar inhoud

CDAB 124 [CXXIV] IF YOU SMEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK IS COOKING


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn tell-all boek ''Moderen met koekeperen'' verschijnt over twee weken in de beokhandels. In het boek vertel ik alles over de interne machtstrijd binnen de moderatorwereld en Pu.nl. Wat recensies van de preview: ''Sexy ava Joost'': 6/10 -Orangemic ''Zuinigheid en spijt bouwen forums als kastelen'': 8/10 -Soldier24 ''Ik ruik barbequeworstjes en spareribs'': 4/10 -OMGWTFBBQ ''Vul hier de quote van de mod in'': ?/10 -Shadowfly
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was eens een aantrekkelijke jongeman uit het zuiden van het land die wou het graag eens proberen hij nam het moderatorschap in eigen hand en begon zo PU te modereren Een gastenboek beheren deed Joost deze ene keer dat had hij beloofd maar reacties verwijderen smaakte naar meer en de macht steeg naar zijn hoofd De potentie van Joost was onbetwistbaar “Oppermod worden is wat ik wil” OMG vond het naar en Shadowfly bleef stil Hoewel hij vroeger liefde bracht Zat mod-Joost nu aan de knoppen Hij had op PU de volle macht Alleen Soldier kon hem stoppen Soldier’s mod ervaring was veel meer Joost kon maar op het beste hopen Zijn modrechten zijn niet meer Maar hij probeert nog wel zijn boek te verkopen

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn andere manieren om duidelijk te maken dat je geen voorstander van anaal fisten bent Orangemic. Konden wij van tevoren ook niet ruiken. Alles aan je uiterlijk zei ons namelijk van wel. Om hem dan alwéér een ban te geven...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ban geven omdat iemand ''no homo'' zegt. Ik zou willen zeggen dat niks me hier meer verbaast maar dit gaat zelfs voor moderatorstandaarden erg ver.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...