Ga naar inhoud

CDAB 124 [CXXIV] IF YOU SMEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK IS COOKING


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Man ik heb je wel ergens pijn gedaan he? Vertel, praat er over. En met iedereen bedoel je die 5 mensen op dit forum? Oh jee my life is ruined. Denk trouwens niet dat ze beter over jou denken waarschijnlijk slechter. Tot je volgende haat bericht schatje xxxxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet waar, de jongens op pu.nl zijn mijn vrienden! En zij houden van mij!! Je bent een jaloerse poes met zonnebril, en wij hebben een collectieve hekel aan jou!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is weinig aandacht voor mentale gezondheid op deze site, merk ik. Ik word namelijk al een tijd lastig gevallen door een poes met zonnebril, en ik merk dat dit wat doet met mijn gesteldheid. Kunnen mods hier wat meer op letten? Cyberpesten moet toch niet meer mogelijk zijn anno 2020 ...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zoek naar een nemesis om dit forum weer iets van leven in te blazen en die leuke discussies tussen 2 of meer mensen te zien zoals in de glorie dagen van weleer. Helaas ben je daarvoor geen waardige tegenstander en een zielepiet zonder inhoud die graag aandacht wilt van iedereen. Mama zei vroeger dat je zoveel beter kon.....tsk tsk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Au! Word keer op keer de grond in getrapt alsof ik afval ben! Zien jullie nou wel mods?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>..ik wacht jullie oordeel af Ik weet niet wat je nou verwacht? Het maakt niet uit dat jijzelf de opmerking als onschuldig beschouwt, je bent van te voren gewoon meerdere keren gewaarschuwd dat dergelijke posts niet de bedoeling zijn. De ban blijft dus gewoon staan. Verder heb je nu je zegje kunnen doen en heb je antwoord gekregen op je ‘feedback’. Dit account gaat dus nu offline. Je andere account heeft geen permaban gekregen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn favoriete Pumunnity-member wordt gebanned vanwege het zeggen van "no homo", maar die dekselse poes met zonnebril noemt mij "darmtoerist" en zegt dat hij mij in de bosjes wil neuken. Uhh selectieve maatregelen???

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...