Ga naar inhoud

CDAB 124 [CXXIV] IF YOU SMEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK IS COOKING


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

Hoop het ook, maar de corrupte moderatoren zullen dat niet toelaten tenzij ik hen lekkernijen toestop.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net een gedicht geschreven over Verdikkiedik die een ban kreeg (erotisch gedicht), maar durf het niet te plaatsen want wil geen ban riskeren. Iemand advies?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een hardhandige onderhandelingsperiode met de bestuursraad van PU.nl ben ik tot een schikking gekomen betreffende mijn vertrek bij het moderatorteam. Ik wil graag mijn onderhandelaar Mino Raiola bedanken voor het uitonderhandelen van €8,45, twee kroketbroodjes en een Black & Decker grasmaaier. De afscheidsborrel zal volgende week vrijdag in Wuhan zijn (adres: 628 Wuluo Rd, Wuchang District, Wuhan, Hubei, China). Sinaasappelsap en bier zorg ik voor. Tevens zal daar de audioboek variant van mijn tell-all boek gepresenteerd worden. Ik dank jullie voor de support (r.i.p. Dikkie) en het riante salaris.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nee VerDikkieDik is geband omdat hij gelijk na terugkomst van zijn ban voor het maken van "kanker" grappen gelijk weer "kanker" grappen ging maken. Dat je het geen leuke grappen vind kan, maar dan hoef je het toch niet gelijk k. Grappen te noemen. Let een beetje op je taalgebruik man.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...