Ga naar inhoud

CDAB 124 [CXXIV] IF YOU SMEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK IS COOKING


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zolang ik niet hoef te spuiten vind ik het prima.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er genoeg geweest die de test der tijd van het 28e levensjaar niet hebben overleefd. Ik vind het derhalve knap dat je ondanks de roem en glorie jezelf toch staande hebt gehouden. Chapeau!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

n thx voor de support arend tijdens mijn ban >Ga dan niet zulke reacties posten lul. Straks gaat iemand weer over de streep met zo'n 'creatief' woord en gaat WP weer een agressieve zeur post maken dat zo'n ban niet eerlijk is.. 1. sinaasappel noemt me een lul ;'( 2. wp zeurt hoe dan ook dus dit geeft hem tenminste iets constructiefs om over te posten [#throwbackthursday: k](https://sukelade.nl/wp-content/uploads/2019/05/anker_blauw.jpg)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug VerDikkieDik zullen we samen Orangemic towerbridgen? Dat schijnt ze lekker te vinden :-)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

yooooooooooo dit is een grapje en in geen énkel opzicht een serieuze opmerking voor het geval de druiven ineens weer zuur worden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...