Achariya Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Waarom is het zo belangrijk voor je als iemand maagd is? Je zit er zo mee dat je het waarschijnlijk zelf bent. Je hebt uiteraard nauwelijks informatie over me en gist maar gewoon in het wilde weg. Geloof maar lekker wat je wilt hoor poepsiewoepsie, ik zit al in je hoofd, als je je kaarten goed speelt binnenkort in je kont. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Je weet dat Avant samen woont? ;) Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 >Prachtig hoe je de afgelopen dagen samen met je holneukertje het de hele tijd over mij hebt. Kennelijk kan je niet stoppen aan mij te denken, volgens mij ben je verliefd. Niet zo gek ook, want alle wijven vallen voor mijn charmes en jullie 2 zijn het meest verwijfd van allemaal Geweldige puberredenatie. Je hebt het over me dus je bent verliefd !!! :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Ah kijk de drie bilmusketiers zijn compleet! Altijd elkaar verdedigen haha prachtig dit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Ik zie mezelf nergens iemand verdedigen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Tuurlijk lieverd xxx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Hoi WorkingPlayer, leuk dat je bij ons komt solliciteren! Er is altijd plek beschikbaar bij ons, het enige dat je nodig hebt is een matrozenhoedje en vaseline. Wanneer ben je beschikbaar? Wat ons betreft kan je direct beginnen. Laat maar weten ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Arendpan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 Hallo D'artagnan, wat leuk dat je denkt dat ik boos ben, ik ben helemaal niet boos hoor, voel me hartstikke vrolijk! Zou alleen je hobby als internet psycholoog wel opzeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 The Rock denkt dat Argie een van deze is, welke denken jullie? http://achariya.online/ach/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 7 maart 2021 Delen Geplaatst: 7 maart 2021 The Rock denkt die met die blauwe badmuts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 8 maart 2021 Delen Geplaatst: 8 maart 2021 Je post zelf toch ook weer? Lol Ik ben die in het rood rock Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 8 maart 2021 Delen Geplaatst: 8 maart 2021 The Rock vindt de ironie wel een beetje vermakelijk dat je bij die vaccinatie locaties ook anderhalve meter afstand moet houden. Tot het bittere eind houden ze dat vol :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 8 maart 2021 Delen Geplaatst: 8 maart 2021 Heeft The Rock nou naar een serieuze persconferentie zitten kijken of verkiezingspropaganda? Natuurlijk gaan die terrassen een keer open, net als de spier scholen en bioscopen etc. Dat hoef je toch niet op nationale tv te komen verkondigen. Uiteraard als het kan. Joh.... Zou niet moeten kunnen dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 8 maart 2021 Delen Geplaatst: 8 maart 2021 een van mijn zussen heeft ook down dus heel aardig was dat niet dunne. Mijn zus is veel gezelliger en leuker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Als je gevaccineerd bent kun je het virus nog steeds overdragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Corona is net als Influenza. Het is niet uit te roeien met een vaccin en als je gezond bent heb je geen vaccin nodig. Je bouwt zelf weerstand op en boven de 70 jaar heeft het pas nut (uitzonderingen daar gelaten). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 ???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Influenza is wel te beheersen met een vaccin. Elk jaar krijgen risicogroepen een griepprik. Voor de rest ben ik benieuwd naar de onderbouwing van: >Corona is net als Influenza. Het is niet uit te roeien met een vaccin En >als je gezond bent heb je geen vaccin nodig. Je bouwt zelf weerstand op en boven de 70 jaar heeft het pas nut Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 Wat een onzin. Ten eerste is het voor iedereen gevaarlijk met een verminderde kans als je onder de risicogrens zit. Daarnaast kan je er permanente schade aan overhouden, zoals hersenschade en long schade. Weerstand voor een virus kan je NIET opbouwen als je niet in aanraking komt met het virus. Hoe je daar bij komt is mij een raadsel. Corona is niet net zoals influenza het zijn twee totaal verschillende families enige overeenkomst is dat het allebei een virus is. Stomme wappies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 The Rock wil gewoon graag een 5G nano zendertje ingespoten krijgen zodat The Great One thuis als hotspot kan fungeren want de WiFi is nou niet echt je van het in die grote kiet van The Rock. Ook lekker snachts je telefoon op je voorhoofd leggen als je gaat slapen zodat hij automatisch op kan laden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 Early troll Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 Reageer er nou gwn niet op, komt geen zinnig woord uit.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
livelived Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 Ben bang dat je wel een risico groep zit als 50+ met een bmi van boven de 40. Nu is het zo besmettelijk dat je het vroeg of laat gaat krijgen. Ikzelf zou met een vaccin voor die tijd willen bewapenen maar is natuurlijk aan iedereen zelf om die keuze te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 Hihi Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.