Ga naar inhoud

Coronavirus (COVID-19-virus)


Roald

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Hoi Early. Vertel mij nog eens wat meer over hoe vaccins werken? Al die wetenschappers hebben er namelijk nul verstand van en ik wil nou eens van een échte kenner horen hoe of wat :)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>De kans dat je er aan dood gaat is al nihil als je gezond bent. Ligt 0,04% hoger dan influenza. De complicaties door het vaccin zijn pas over een paar jaar bekend en dan kun je het niet meer uit je lichaam halen. https://www.health.harvard.edu/blog/the-tragedy-of-the-post-covid-long-haulers-2020101521173 Het aantal mensen met significante lange-termijn problematiek na hun COVID besmetting is groot. Er zijn genoeg jonge en gezonde mensen die al meer dan een jaar niet meer kunnen functioneren door de naweeën van COVID. >http://www.prikkenjaofnee.nl/ Hahahhaaa. Wie zou er toch verstand hebben van vaccins? Misschien het EMA? Nee.. dat is hem niet. Misschien de GGD? Nee... die bedoelde ik ook niet. Misschien het Lareb? Oh nee... die bedoelde ik ook niet. Wacht, ik weet het al! De échte kennis zit natuurlijk bij alumni van de hogeschool voor journalistiek!! Laat ik 9 euro uitgeven aan een boekje dat zó kut is dat geen enkele normale uitgever het heeft uitgegeve,n en waarbij de schrijver / uitgever niet eens de moeite heeft gedaan om het in een paperback vorm te verkopen :')
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De kans dat je er aan dood gaat is al nihil als je gezond bent. Ligt 0,04% hoger dan influenza 2.000e keer early; ja misschien met de huidige maatregelen waar alles aan wordt gedaan om de IC niet over te belasten. Ik snap dat jij een mega autist bent en dat jou de maatregelen niet uitmaken, maar de meeste van ons lijden daar zowel mentaal, fysiek als financieel onder.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Early wat vind je eigenlijk van brazilie waar de president net zoals jij doet alsof het niet bestaat en maatregelen niet nodig zijn? Daar gaan er inmiddels meer dan 4000 mensen per dag dood PER FUCKING DAG!!!!!!!!! Omdat ze een grafidioot hebben als president. Oh en die mensen waren zeker niet allemaal boven de 60. Hele voetbal velden worden omgetoverd tot massagraven omdat ze de overleden mensen niet eens meer aankunnen. Je moet je gaan schamen hoe makkelijk jij praat over zo iets ergs, de enigste reden waarom het hier Relatief meevalt is omdat we maatregelen hebben. Als we het zouden zoals jij het wilde was half Nederland nu dood. Sukkel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...