Roald Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 Het was een kwestie van tijd en dus is het Coronavirus ook in Nederland opgedoken. Laat hier weten of je zelf of iemand in je naaste omgeving is besmet met het Coronavirus om verdere verspreiding te voorkomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 Mocht er iemand van de PUmmunity besmet raken en in quarantaine gezet worden, kunnen we hem/haar hier steunen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 wow joost dus. RIP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 28 februari 2020 Delen Geplaatst: 28 februari 2020 Is ook niet grappig bedoeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 29 februari 2020 Delen Geplaatst: 29 februari 2020 Ik voel mij grieperig.. Denk het jaarlijks terugkerende carnaval virus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 februari 2020 Delen Geplaatst: 29 februari 2020 >Nederland is fucking passief weer zoals gewoonlijk. Dat is dus bullshit. Wat had je gezien willen hebben dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 februari 2020 Delen Geplaatst: 29 februari 2020 Gefeliciteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 maart 2020 Delen Geplaatst: 2 maart 2020 Goede vraag! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 maart 2020 Delen Geplaatst: 2 maart 2020 >Ik ben een snotneus Haha ja! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Nice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 4 maart 2020 Delen Geplaatst: 4 maart 2020 Lekker druk op de koffietafel. Gezellig toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Het is ook nogal een verschil of die ~3,5% sterfte huishoudt onder de gehele bevolking of voornamelijk onder de ouderen die toch al verzwakt zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 <"tot wel 10%" En ook al zijn het er maar een handjevol, Toch wel lame als mensen vroegtijdig overlijden vanwege lack of hygiene van anderen... Dit is een goed moment om de hygiene regels weer even goed door te nemen. De extra aandacht op hygiene is de afgelopen maanden ineens drastisch gestegen, en zal na covid-19 weer omlaag vallen... is toch zonde.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Dat jij PU een “slechte site” vindt weten we, maar laat mij er buiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 nee nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Voor welk bedrijf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Hahaha Autist ben je ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Voor jou een vraag, voor mij een weet :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Entrepeneurs zijn de autodidacten van het bedrijfsleven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Hey Early, ik werd 50+ uur per week in een ziekenhuis, en krijg er geen geld voor :) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Nou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Jezus wat een spelfouten in dit bericht. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Als schoonmaker, anders krijgt hij geen uitkering :’) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Geen dank Hansie. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Zo is dat Early! Game ze he! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.