Mr.Doom Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Dat is het idee van mutaties. Dat ze natuurlijk kunnen plaatsvinden. Hoe denk je anders dat we van aap in mens zijn veranderd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 >Verklaar jij dan even hoe een dergelijke “mutatie” op een natuurlijke manier zou kunnen ontstaan? In een wereld waar het merendeel van de bevolking nog altijd braaf “het nieuws” van de mainstream media slikt, maakt dat allemaal weinig uit. Lol, dat is toch echt *létterlijk* wat er gebeurt. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat mutaties nooit op een niet-natuurlijke manier ontstaan, want dat is letterlijk de reden dat wij (en helaas ook jij) hier rondlopen. Hoe denk je dat evolutie tot stand is gekomen? Of hoe denk je dat het komt dat mensen elk jaar weer griep krijgen door hetzeflde griepvirus? Juist, omdat datzelfde griepvirus weer een mutatie heeft gehad waardoor je er nét niet immuun meer voor bent. Hopelijk begrijp je het nu ik het in Jip en Janneke taal heb uitgelegd, ben bang van niet overigens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 >Mainstream media Aight, kan ik deze weer van mijn ''mentaal geretardeerde complotdenker''-bingolijst afstrepen. Zo voorspelbaar :-) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Wtf lul je nou. God heeft ons op de aarde gezet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Wanneer gaan we weer fisten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Heb zaterdag avond wel tijd voor fist-sessie. Ik heb genoeg glijmiddel ingeslagen voor een jaar of drie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Ja er zijn ook genoeg redenen om dit over gl te zeggen. Lekker polariseren met zijn allen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Yeah, ik vind het heel jammer als politieke voorkeuren overdreven beschreven worden. Genoeg weirdo's bij GroenLinks... ik ben zelf extreem links en onder mijn vrienden zijn ook paniekzaaiers en libertarian-achtige niveaus van autisme te vinden (see what I did there?). Wellicht heb ik ook een paar rare trekjes. Maar ga er niet vanuit dat ik tegen kernenergie ben omdat ik bij Extinction Rebellion zit, en ga niet ervan uit dat iedereen bij de FvD boeken leest van Aspekt (waar ik zelf ooit voor gewerkt heb!) Grapjes over types zijn wel okay. Ik geef toe dat een stijve krijg als Bernie mij aanspreekt via de buis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Je moet om precies 23:23 voor de spiegel staan en 3x een bepaalde naam roepen. Afhankelijk van de gekozen naam zal de invloed die je hebt op de wereld verschillen. Tip: Kotter is hier een populaire spreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 En in China vraten en vreten ze genoeg op, zoals een zieke vleermuis. Is het echt zo raar dat mensen daar ziek van worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Nee, maar dat is mijn punt niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 V (1983) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Same. Werk in de accountancy dus nu juist druk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Thuis. Niet altijd even handig met 2 kinderen die ook veel thuis zijn nu :'{ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Earlygamer heeft al meer dan een dag niet gereageerd terwijl hij wel op artikelen blijft reageren. Misschien zit er eindelijk wat common sense in dat domme koppie. Blijf maar weg idd :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Wij zijn ook nog gewoon aan het werk in de fabriek, zolang er nog materiaal geleverd word tenminste... (aluminium bewerking en assemblage t.b.v. gevelconstructies) Aparte start wel op deze manier bij mijn nieuwe werkgever, net drie weken in dienst nu.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Ondanks de omstandigheden veel succes met je nieuwe job Zumpelvelder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Moest helaas switchen vanwege een grote reorganisatie.. Denk je snel en soepel van werkgever te zijn geswitcht krijg je deze situatie. Maar zal wel goed komen, dankjewel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Ik moet ook werken. 24 uurs begeleiding vanaf thuis is geen optie. Wel draaien we nu met de minimale bezetting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Rustig blijven ademen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 Heb er hier eigenlijk geen last van gehad, alleen de chips was bijna weg op buggles en kettle na. Mijn lievelings is kettle dus overleef het wel. En dat in Brabant, Eindhoven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 De K van corona. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 Ik ga als vrijwilliger in een corona-callcenter telefoontjes aannemen bel me :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 22 maart 2020 Delen Geplaatst: 22 maart 2020 schat wat is je ping Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.