Ga naar inhoud

Coronavirus (COVID-19-virus)


Roald

Aanbevolen berichten

>Verklaar jij dan even hoe een dergelijke “mutatie” op een natuurlijke manier zou kunnen ontstaan? In een wereld waar het merendeel van de bevolking nog altijd braaf “het nieuws” van de mainstream media slikt, maakt dat allemaal weinig uit. Lol, dat is toch echt *létterlijk* wat er gebeurt. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat mutaties nooit op een niet-natuurlijke manier ontstaan, want dat is letterlijk de reden dat wij (en helaas ook jij) hier rondlopen. Hoe denk je dat evolutie tot stand is gekomen? Of hoe denk je dat het komt dat mensen elk jaar weer griep krijgen door hetzeflde griepvirus? Juist, omdat datzelfde griepvirus weer een mutatie heeft gehad waardoor je er nét niet immuun meer voor bent. Hopelijk begrijp je het nu ik het in Jip en Janneke taal heb uitgelegd, ben bang van niet overigens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mainstream media Aight, kan ik deze weer van mijn ''mentaal geretardeerde complotdenker''-bingolijst afstrepen. Zo voorspelbaar :-)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, ik vind het heel jammer als politieke voorkeuren overdreven beschreven worden. Genoeg weirdo's bij GroenLinks... ik ben zelf extreem links en onder mijn vrienden zijn ook paniekzaaiers en libertarian-achtige niveaus van autisme te vinden (see what I did there?). Wellicht heb ik ook een paar rare trekjes. Maar ga er niet vanuit dat ik tegen kernenergie ben omdat ik bij Extinction Rebellion zit, en ga niet ervan uit dat iedereen bij de FvD boeken leest van Aspekt (waar ik zelf ooit voor gewerkt heb!) Grapjes over types zijn wel okay. Ik geef toe dat een stijve krijg als Bernie mij aanspreekt via de buis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...