Mindless Geplaatst: 25 april 2020 Delen Geplaatst: 25 april 2020 Ik denk dat we iets aan dat "Covid-19" virus moeten doen. Wat vinden jullie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 april 2020 Delen Geplaatst: 25 april 2020 Dat is allemaal wel heel erg enzo, maar wisten jullie dat het voetballen ook niet door gaat? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 april 2020 Delen Geplaatst: 27 april 2020 Ben benieuwd hoe lang de overheid bij het standpunt blijft dat mondkapjes niet helpen om het virus te verspreiden. Ik snap waarom ze het in het begin zeiden maar aangezien het aanbod van reguliere kapjes nu voldoende is, hoeven ze dat standpunt niet meer aan te houden Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 april 2020 Delen Geplaatst: 27 april 2020 Het helpt alleen als besmette mensen het dragen omdat die dan in hun mondkapje hoesten. Je kan als je een mondkapje draagt namelijk nog even makkelijk besmet worden. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 april 2020 Delen Geplaatst: 27 april 2020 https://www.youtube.com/watch?v=8kkBseVTUow prachtig Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 april 2020 Delen Geplaatst: 27 april 2020 Dat weet ik Arend Jan. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 april 2020 Delen Geplaatst: 28 april 2020 > de overheid Het RIVM*, dat het kabinet van advies voorziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 april 2020 Delen Geplaatst: 28 april 2020 Is een rijksinstituut geen onderdeel van de overheid? Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 april 2020 Delen Geplaatst: 28 april 2020 Het kabinet voert het alleen uit. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 28 april 2020 Delen Geplaatst: 28 april 2020 Jezus Ramon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 2 mei 2020 Delen Geplaatst: 2 mei 2020 In mijn beleving gebruikt men vaak "de overheid" als synoniem voor "het kabinet", dus het helpt om daarover duidelijk te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 "Die graaiers in Den Haag" Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 14 mei 2020 Delen Geplaatst: 14 mei 2020 https://youtu.be/Z39fOmXQaPk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 mei 2020 Delen Geplaatst: 19 mei 2020 Ik denk dat ik moet ingrijpen, het heeft lang genoeg geduurd :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 20 mei 2020 Delen Geplaatst: 20 mei 2020 Oké ik heb een vaccin denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 20 mei 2020 Delen Geplaatst: 20 mei 2020 Ik was naar een cult leader van mass suicide aan het zoeken, maar ik vind het toch een beetje te luguber om een grapje over te maken. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 21 mei 2020 Delen Geplaatst: 21 mei 2020 Doe even normaal, mongool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 mei 2020 Delen Geplaatst: 21 mei 2020 JA MAM! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 mei 2020 Delen Geplaatst: 22 mei 2020 Al is de jas nog zo snel, mijn slipper achterhaalt hem wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 22 mei 2020 Delen Geplaatst: 22 mei 2020 Pics! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 mei 2020 Delen Geplaatst: 23 mei 2020 Pm mij het vaccin dan. Ik hou het voor mijzelf hoor Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 27 mei 2020 Delen Geplaatst: 27 mei 2020 Dat corona valt allemaal wel mee eigenlijk. Hooikoorts, das pas erg man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 mei 2020 Delen Geplaatst: 31 mei 2020 Of je kleine teen stoten Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 31 mei 2020 Delen Geplaatst: 31 mei 2020 Dit is waarom ik bijna altijd schoenen aan heb :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juni 2020 Delen Geplaatst: 1 juni 2020 Je bent wel echt een complete debiel als je massaal op de dam gaat protesteren. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.