Hardcore_gamer Geplaatst: 16 december 2020 Delen Geplaatst: 16 december 2020 Complotdenker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 16 december 2020 Delen Geplaatst: 16 december 2020 Covid-19 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dohdoh Geplaatst: 16 december 2020 Delen Geplaatst: 16 december 2020 Gevalletje anoxia, Orange? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Wat ik wel vervelend vind is dat de vaccinatie locaties die als eerst open gaan rond Den Haag en het catshuis liggen. Ik zeg fuck de politiek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 The Rock kan er met zijn kiezelstenenverstand niet bij, dat vandaag het 26e land in de EU is begonnen met vaccineren, en Nederland het 27e en laatste land gaat zijn, op 8 januari pas. Wat is dat voor een bullshit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 GlobalHaloPro4U vind dat dat wel te verwachten was. Als je nog vertrouwen hebt in het kabinet en het RIVM dan ben je wel een tokkie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Wie wil dat gif in z’n lijf? Zit vol kwik, aluminium en formaldehyde! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 clown die je bent, earlycoregamer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 >Wie wil dat gif in z’n lijf? Zit vol kwik, aluminium en formaldehyde! Ik. En met mij zo ongeveer de hele zorg. Toch gek dat de mensen die er het meeste verstand van hebben puur *GIF* in hun lichaam spuiten hé?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Nee nee Arend, Early is al lang wakker! #TheGreatAwakening De staat bepaald wat je wel/niet te horen/zien krijgt. Wake up! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Misschien moeten zijn ouders Early toch maar eens uitleggen dat hij zijn verstandelijke beperking niet te danken heeft aan een vaccin maar dat hij gewoon pech heeft gehad. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Dat hep op Feesboek gestaon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 @GlobaleHallo, The Rock dacht toch echt dat het voornamelijk tokkies zijn die zich nergens aan willen houden, ipv andersom. @Zeurly, dan doen we geen vaccinaties, dan komen we nog heel lang niet uit die lockdown onzin. Het gaat er hier niet eens meer om of je het er mee eens bent en zelfs al geloof je niet in heel Corona... dan nog is het heel simpel, besmettingen en dus ziekenhuisopnames naar beneden is de enige manier om uit deze restricties te komen. Of we het leuk vinden of er mee eens zijn of niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Maar goed, het ging The Rock om de ‘discussie’ dat het bezopen is dat wij zo lang achterlopen hier op, hoe is dat toch mogelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Hé waarom is mijn tokkie nou weer een Brabander, wat is dit voor zelfracisme. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Gistere wel met mennuh buurvraow een worstebroike gegeten. War gezellie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 > Laat hier weten of je zelf of iemand in je naaste omgeving is besmet met het Coronavirus om verdere verspreiding te voorkomen. Heeft iemand hier enig idee hoe dit in de praktijk werkt? Ik dacht dat je op pu.nl alleen aids kon krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 >Wie wil dat gif in z’n lijf? Zit vol kwik, aluminium en formaldehyde! Yeah, tell em early. Moet je nog een red bull? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Early je weet ook niet wat er allemaal gebeurt op de IC toch? Misschien spuiten ze daar ook wel kwik in je lichaam!! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Als iedereen zo denkt als The Mok dan hoop ik dat corona wint iig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Die gaan door je anus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 En bij dunne word het via zijn oog gespoten net zoals bij die hond op zijn profielfoto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Ik heb dat ook al bij jou ma gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Ik drink geen Red Bull. Zit suiker in. De voedselindustrie maakt je verslaafd aan suiker met alle gevolgen van dien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Ik ken meerdere mensen in de zorg die het niet willen. Zelfs mijn huisarts wil het niet. Ik weet genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.