RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 6 maart 2020 Delen Geplaatst: 6 maart 2020 Storen mensen zich echt zo erg aan kleine fouten? Ik vind ze eerder grappig. Inderdaad, elke publicatie maakt foutjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 6 maart 2020 Delen Geplaatst: 6 maart 2020 Ik vind het ook wel grappig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 6 maart 2020 Delen Geplaatst: 6 maart 2020 Nogmaals succes met je werkzaamheden Wouter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 6 maart 2020 Delen Geplaatst: 6 maart 2020 Nogmaals succes met je werkzaamheden Wouter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 maart 2020 Delen Geplaatst: 6 maart 2020 Nogmaals succes met je werkzaamheden Wouter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Yo!Post! mag van mij terug naar 2 pagina's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Yo!Post! mag van mij terug naar 2 pagina's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Hopelijk haalt de Power Unlimited de 400 nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 We zitten nu op 313 en nummer 314 is in de maak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Langzaam maar zeker komt de Power Unlimited steeds dichterbij het 400ste nummer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SjaanRukkesteijn Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Aan Wouter, maar bijvoorbeeld ook gasten als Dennis en Samuel, zie je hoe gevaarlijk een beetje roem is. Ach ze hebben even mogen ruiken aan het quasi-BNerschap. En ze mogen nu of binnenkort weer een gewone baan zoeken. Is goed voor ze. Jan is natuurlijk altijd al zo corrupt als de neten geweest met zijn snoepreisjes, schimmige dealtjes en het eten van vele walletjes. Kennelijk heeft hij uiteindelijk iets gedaan wat de uitgever een grens over vond gaan. De details doen er niet echt toe, die kunnen we zelf ook wel invullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 7 maart 2020 Delen Geplaatst: 7 maart 2020 Yo!Post! mag van mij terug naar 2 pagina's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 8 maart 2020 Delen Geplaatst: 8 maart 2020 Zou ik ook leuk vinden, maar krijgen zij genoeg brieven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Mortal Marcel Beeks moet terugkomen, elke keer dat ik begin over de Power Unlimited, beginnen mensen over hem te praten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nethermation Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Wat me opvalt is dat een blad als Gameplay wél kan overleven. Zonder reclame, zonder fancy website, zonder social en zonder hippe events. En dan is het inhoudelijker nog sterker ook. Mooier papier en dikker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Een hoop gamemagazines zijn later begonnen dan de Power Unlimited en die bestaan niet eens meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Een hoop gamemagazines zijn later begonnen dan de Power Unlimited en die bestaan niet eens meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 RobertAugustdeMeier en PHtH die in een ivoren toren zitten. Dude wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Jouw posts mogen van mij terug naar 1 post Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Een hoop mensen posten 1x hun bericht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Ik kan er zelf toevallig niets aan doen dat mijn berichten hier meer dan 1 keer belanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Wat Wouter nog allemaal van plan is met het blad weet ik niet. Maar ik weet wel dat de populairste rubrieken in het blad blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 10 maart 2020 Delen Geplaatst: 10 maart 2020 Lang niet al mijn berichten belanden hier meer dan 1 keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.