PHtH Geplaatst: 16 april 2020 Delen Geplaatst: 16 april 2020 Misschien is het een goed idee om geen rubrieken defenitief te schrappen. Maar om ze af te wisselen met nieuwe rubrieken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Die vier pagina's besteed aan een of andere cosplay-influencer alsmede de tekening op de laatste bladzijde mogen wat mij betreft meteen de deur uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 De tekening vind ik ook niet zo boeiend, maar de cosplay artikelen heel interessant en leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Maar waarom? Het zijn letterlijk plaatjes die je op haar Instagram-account kan vinden. Is dat nu vier(!) bladzijdes waard? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LateGamer Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Ik tel twee zijdes, niet vier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Supreme-2 Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 >Maar waarom? Het zijn letterlijk plaatjes die je op haar Instagram-account kan vinden. Is dat nu vier(!) bladzijdes waard? Nou ja, niet zo overdrijven. Het waren 2 pagina's. En dat de foto's van haar Instagram-account kwamen, maakt toch niet uit ? Ik bedoel... geen van ons had haar Instagram-account gecheckt voordat we het artikel over haar hadden gelezen. Zie dit als promotie. Vond het ook niets aan hoor, ook de laatste tekening niet. Maar zijn wel genoeg mensen die de artikelen wel leuk vinden. De PU kan niet iedereen tevreden houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Nee, dat is wel duidelijk :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 4 mei 2020 Delen Geplaatst: 4 mei 2020 Volgens mij is Wouter van plan om nog meer te veranderen aan het blad. Dit is pas het begin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 4 mei 2020 Delen Geplaatst: 4 mei 2020 Oeps, blijkbaar vond ik het zo kut dat ik dubbel ben gaan zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 4 mei 2020 Delen Geplaatst: 4 mei 2020 The Rock ziet die cosplay rommel liever snel verdwijnen iig. Framedrop in normale vorm terug en het nerd-gehalte mag wel stuk minder. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 4 mei 2020 Delen Geplaatst: 4 mei 2020 Het moet weer een blad voor stoere mannen met grote penissen worden of niet dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 5 mei 2020 Delen Geplaatst: 5 mei 2020 Meer voetbal en auto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Biertje-erbij Geplaatst: 6 mei 2020 Delen Geplaatst: 6 mei 2020 Dat fanfic is echt paginaverspilling zeg. Wie leest die bullcrap? Nog 4 pagina's ook zelfs, sjonge jonge. En inderdaad dat gelul over cosplaymeisjes of die lelijke tekeningen op de achterzijde. Wat is dit blad echt ongelofelijk zielig geworden. Slechts een paar redacteuren halen nog hun niveau, zoals Jurjen. Erg leuk Lego/Nintendo artikel. Toch jammer dat er zo goed als niet naar de feedback van de lezers wordt geluisterd. Op deze manier is er in 2021 geen PU meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 6 mei 2020 Delen Geplaatst: 6 mei 2020 Ah ja, die fan-fiction was 4 pagina's! Ook groen en geel aan geërgerd. Begrijp me niet verkeerd, ik zal het blad ook in zware tijden als deze blijven steunen, maar het wordt er niet makkelijker op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 6 mei 2020 Delen Geplaatst: 6 mei 2020 De tijden van Maarten, Jan en Ward zijn lang achter ons ;( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 vroegahhh... *pinkt een baklap traantje weg* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 oude man Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tick Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Ja vroeger was alles beter. Gisteren nostalgisch Mario Kart op onze SNES gespeeld. Jezus, wat is dat nu kut om te spelen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Wat nou als ze 2 pagina's vullen met cosplay? Want tetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Volgens mij is dat wel een goed idee voor de volgende. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Dat is niet inclusief genoeg want niet iedereen heeft ze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 haha Tick dat ligt toch echt aan jou! De game speelt nog hetzelfde, dat kon Vroegahhh dat kan nu ook nog ;) Je handen zijn gewoon niet meer zo jong haha. Beetje eelt opgebouwd...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tick Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Verrek Raul. Je hebt een punt. Eigenlijk is mogelijk de hele PU niet inclusief genoeg. Is de redactie voldoende divers en zitten er voldoende minderheden in? En zijn reviews niet teveel vanuit een hetero visie geschreven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Grappig genoeg herinneren veel mensen Power Unlimited vooral als het blad dat te pas en te onpas refereerde aan die ene Playlogic boothbabe die gefotografeerd werd terwijl ze geen ondergoed droeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 7 mei 2020 Delen Geplaatst: 7 mei 2020 Was Wouter ook niet gewoon Dirk de Douwer, die de xxx-games een tijdje reviewde op de vorige site? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.