iDylanK Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 ???? Oeps! Kijk eens naar deze review jongons! => https://youtu.be/s1K6-3VCKu4 Kena Bridge of Spirits krijgt voorlopig geen fysieke release. Geruchten doen de ronde in november, een soort deluxe-edition. Who cares? Deze ga ik morgen downloaden, want hij staat nu al in de PS-store. Nog eens een 'gamey-spel', ipv al deze realistische sim-shit. Daar ben ik ondertussen echt op uitgekeken als het de kracht van de next-gens niet gebruikt. Als ik dit moet afwegen tegen het realistische wandelspel Death Stranding ga ik echt liever voor dit. Niet dat Death Stranding een slechte game is, maar het is weer zo'n game waar je uiteindelijk meer in de menu's bezig bent en cutscene's kijkt dan dat je daadwerkelijk speelt. Het is niet zo'n spel dat je aan je vrienden toont om te laten zien tot wat je next-gen-console in staat is. Deze zullen zeggen: "Ja, het ziet er wel mooi uit', maar ze zullen denken: "Wat is dit voor saaie shit?" Dat komt omdat - als je het aan je vrienden wil tonen - je waarschijnlijk net ergens in een suf gebied zit, op zoek naar actie, of iets dat gebeurt. Dat wil niet zeggen dat het een slecht spel is, zo is Skyrim ook geen slecht spel, maar niet een spel om te tonen. Dat zijn spellen die interessant zijn als je context door de NPC's krijgt: ga hierheen voor dit of dat. Dan zit er iets in, een doel. Maar deze context hebben je vrienden niet als je het spel toont, die denken alleen maar: "Wat moet ik hier doen, in deze lege open vlakte?" Dus het zijn geen slechte spellen, maar spellen welke pas interessant worden met de juiste context. Kena lijkt me zo'n spel waar je in rondloopt en denkt: "Mooi, ik wil ook spelen, wat is dit, en wat is dat daar in de verte?" Het doet me vooral denken aan een soort spirituele opvolger van Beyond Good and Evil, maar dan met serieuzere, Dark Souls-achtige combat, en dat mag wel, het mag uitdagend zijn. De combat zelf ziet er ook goed uit. Ik hoop op interessante eindbazen. Ook hebben de omgevingen meer 'charisma', het is niet een generieke open-wereld-map volgepropt met allerlei quests en collectibles, maar een 'open wereld' met handgemaakte thema's en locaties. Kena ziet er betoverend uit. Ik heb het nog niet gespeeld, maar wat ik gezien heb van de reviews, de live-speelsessie en vooral de screenshots en release trailer in de PS-store, heb ik er zeer veel zin in gekregen. Adembenemend mooi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Ghihi ik vond dit leuk om te lezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Iemand die tenminste wel leuke verhalen kan schrijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Ik ben tegen het wegpesten van users maar als we dan toch iemand moeten kiezen waarom dan LeroyDogg en niet Achariya? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Áls hé.... Puur hypothetisch. Maar als we gedwongen zouden worden. Als er een pistool tegen mijn hoofd gehouden zou worden zou ik toch zonder twijfel Achariya zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Harry Mulisch bent u dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 https://www.24a11y.com/wp-content/uploads/why-not-both.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Of jullie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Dat je dat over Doornroosje zegt snap ik wel, maar Arendjan post over 't algemeen toch wel geinige dingen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Zeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 https://i.gifer.com/fxUF.gif Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 doe ff in https://pu.nl/community/5350/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Haha kutjas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Wanneer ga je weer schelden, Roos? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Zal The Rock voortaan laten weten wanneer The Great One een dagje offline is, dan kunnen jullie weer ruzie gaan maken. Samenvatting iemand? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 The Rock ligt aan het zwembad op Tenerife as we speak, zo maar eens even Engelse kindjes van een jaar of 8 het zwembad uit pesten. Toch een beetje PU.nl in real life these days. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Waarom had je ons nou eigenlijk voorgelogen dat je ging vertrekken, Steen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Halloooooo! ? http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/720/403/eaa.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Zou je niet wegblijven Leroy? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Nou jongens ik vind het hier te gortig worden hoor. Bij deze hou ik dus op met posten, dit is beneden mijn niveau. Dit betekent dat ik de website verlaat. Tot morgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Ik ga écht weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Oké, dankjewel Noatak. Ik zie nu dat er een topic voor is. Het is mijn enthousiasme soms. Ik denk dat dat een manier is om mezelf extra te hypen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 https://pu.nl/community/5334/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 Ja maar dat was een grap. Jij meende het volgens mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten