wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 De exploitatierechten van jouw hotspot behoren enkel mij toe, dus daar laat ik niets over los. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 ???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Pas op hoor Ramon, straks heeft hij aan 5 users een hekel in plaats van 4! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 >Maar goed, zal wel aan mij liggen. Instemmend hoedje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Ow de copy/paste techniek van Jas, ik zie ‘t en moet er hard om lache ja haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Wat is jouw verklaring voor de grote hoeveelheid minnetjes aan specifiek jouw adres dan, Leroy? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 "Niet grappig genoeg? Ik hou niet zo van copy/paste grappen, sorry Noa." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 >Niet iedere zin hoeft een eigen alinea te zijn, Gans. Houd je bek met je suffe zinsbouw. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 >Jas en Leroy sturen we binnenkort op heisessie in de Hilversumse bossen. En dat ze dan in driedelig pak moeten verschijnen om te compenseren voor de puberale kleding van Wopke Hoekstra en Mark Rutte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Zou trouwens wel gek zijn als deze post van jou ineens allemaal upvotes krijgt. ???? Edit: Haha, neee nu wordt de gekke crew-theorieën alleen maar kracht bij gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 waarom doet het zo'n pijn wanneer reb3nga mij afkeurt... zou er dan toch iets zitten van psychologische aard maar ja, nee, normaal gesproken ben ik niet zo :' ( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Veel succes! Ik sla even over vandaag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Steeds lager het niveau zie ik wel. Het gaat wel rap. Duitsland begint te etteren, Engeland reageert en opeens staat de hele wereld op zijn kop, inclusief Italië dat opeens puberaal gedrag vertoont met de rest. Jammer dat dit het Derde Rijk is. Het enige dat het nog kan redden is een atoombom op Japan. Nietzsche Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 > Vind het toch mooi om een reactie van je te zien die serieuzer en doordacht is, Roos. Bedankt Ramon, komt door de zeer vele studies die ik genoten heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Hoe hard kan je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 >Vannacht weer met de gang bij izjen bushokje jonko klappen en comments op pu.nl downvoten ouleh Veel plezanter dan brommers kieken, want dat is ouderwets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Het is een soort geestmeter begrijp ik maar ik ben niet spiritueel ingesteld gr. bep Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Volgend jaar bij Netflix te zien: PU: Write to Survive. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daantjekomens Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 I hate you guys so fuckin much. So much so dat ik het alleen in engels kan zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daantjekomens Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Zoveel assholes. Elke user is een tak. En alle users samen is een bundel takken. Een bundel takken met een bijl. De bijl is de moderator Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Hallo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 De mods hebben de hoop opgegeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Comments van DaantjeKomens verwijderd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bumme Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 *Dwaaskaas werpt 50 cent in en toont zijn rechterhanpalm* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bumme Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Vandaag in het familiediner: het begon als een vrij normale discussie waarin, over en weer, gesproken werd over wat het zegt over iemand als die persoon indruk probeert te maken op personen die vallen in een andere leeftijdscategorie. Maar de discussie escaleerde volledig; na flink wat gescheld over en weer brulde Leroy "ik kom pas weer terug als je normaal doet!". Jas is echter een koppige man en weigert zijn excuses aan te bieden en sindsdien spreekt men elkaar niet meer. De PU-munnity klom direct in de pen en schakelde ons in voor hulp! Eerst gaan we even bij Leroy langs. Volgens mij staat hij daar al in de tuin. Staat hij daar nu met nun-chucks te zwaaien? Hopelijk gebruikt die niet op ons.. "Goedemorgen, Leroy, neem ik aan? Wij willen u even wat aanbieden, kunt u die stokjes even wegleggen?" Ja, dank u dat praat toch wat makkelijker hè. Wij hebben bericht gehad van vrienden van u, ik begrijp dat u ruzie heeft met een kennis van u? De PU-munnity maakt zich flinke zorgen, want dit komt de algehele sfeer niet ten goede, dat begrijpt u wel, toch? Ja? Dat is fijn. Wilt u misschien even uw kant van u verhaal uitleggen?" "Nou, ik ken Jas nu al enkele jaren, voorheen was hij een goede vriend van mij. Hij was Moderator, begrijpt u, en die moet ik altijd te vriend proberen te houden, anders wordt je zo verbannen. Maar op een dag besloot hij daar mee te stoppen. Sindsdien is Jas helemaal omgeslagen; waar hij eerst orde in de chaos schiep, schept hij nu chaos in de orde. Ik herken die jongen helemaal niet meer! Ik heb nog een paar keer berichten gewisseld met hem, maar het ging van kwaad tot erger.. Op een gegeven moment noemde hij mij zelfs een kutmongool!" Zo.. Dat is wel heftig.. Wij hebben ook wat lekkers voor u mee genomen, mag ik dat u aanbieden? "Ja, natuurlijk, dank jullie wel" Wij gaan ondertussen op weg naar Jas om zijn kant van het verhaal te horen, het zou toch wel fijn zijn als deze ruzie bijgelegd kan worden, vindt u ook niet? Ja, maar dan moet hij wel even normaal gaan doen!! Hmmm, dit kon wel eens een uitdaging worden.. *korte montage waarin we over wat weggetjes rijden naar de andere kant van het land" "Hier ergens moet Jas wonen; is dat hem niet, die man die net klaar is met een rondje hard lopen?" "Bent u Jas?" "Dat is inderdaad hoe mijn vrienden mij noemen" "Wij zijn inderdaad door u vrienden ingeschakeld. De PU-munnity maakt zich flinke zorgen om u; heeft u misschien enig idee waar dit over zou kunnen gaan?" "Ja, dat kan ik wel raden, dit gaat over de discussie die ik met Leroy heb gehad waarin hij weigert toe te geven dat ik gelijk heb. Hij zal wel moeten toegeven dat ik gelijk heb, anders hebben we allebei ongelijk en dat kan natuurlijk niet haha!" "Juist.. Maar kunt u misschien iets meer van u kant van het verhaal vertellen?" "Ja, die veredelde psycholoog moet altijd het laatste woord hebben, ik kan daar zo slecht tegen. Vroeger, toen ik nog moderator was viel me dat al op hè, maar ik kon er weinig aan doen, tegen mij deed hij altijd vriendelijk. Dat is ook alleen maar omdat ik moderator was, die moet je te vriend houden, anders verban ik je zo naar het rijk der vergetelheid. Uiteindelijk ben ik gestopt als moderator, ik kon er niet meer tegen! Nu probeer ik hem terug te pakken door ook steeds het laatste woord te willen hebben, en dat is me eindelijk gelukt, hij is vertrokken en komt pas terug als ik normaal ga doen" No way dat ik ooit nog normaal ga doen!" Hmm, de frustratie zit diep, begrijp ik. Het lijkt mij ideaal om dit uit te praten onder het genot van een lekker hapje. Mag ik u daarom deze dinerbon aanbieden? Wie denk jij wel niet dat je bent, mafklapper, rot op met je dinerbon!!" Jas, maar.. "Mafkees!" *Korte montage waarin ik en de camerman afdruipen" Nou dames en heren, heeft u ook ruzie binnen uw familie, laat het dan niet zover komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten