Tintalya Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Besos Arendjuan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Ik hoop op een contactverbod Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Ik Mexico heb je ook gewoon internet toch? Dus je hoeft ons niet te missen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Jas en Leroy sturen we binnenkort op heisessie in de Hilversumse bossen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 haha ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Hoeft niet hoor, voel me nu al door 'm aangerand op het forum :p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Je had hier een scherpe mop of gevatte opmerking kunnen plaatsen, maar je koos hiervoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Mods, Leroy en Jas zijn een titelsong aan het maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Niet grappig genoeg? Ik hou niet zo van seks/poep grappen, sorry Noa. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Ik denk dat je geen toegepaste physchologie gestudeerd hoeft te hebben om in te zien dat een hoeveelheid minnetjes een beter meetinstrument is dan mooie theorieën over samenzweringen in de vorm van 'crew's' of de users die kritisch op je gedrag zijn afdoen als vervelende users die de sfeer verzieken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Liever met jou op heisessie, Noa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 >aangerand Volgens het reglement voldoet deze opmerking precies aan de criteria voor een ''seksgrap''. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Heb je geen hotspot? :O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Jas Leroy en de rest ban ban ban Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 ⌚⌚⌚ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Vannacht weer met de gang bij izjen bushokje jonko klappen en comments op pu.nl downvoten ouleh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Jawel, daar kan Ramon je meer over vertellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Je generaliseert en beledigd: “ Ik moet zeggen dat het wel kritische en scherpe geesten zijn.”? Ik zou mezelf eens afvragen waarom ik dat zeg, ipv ermee te lachen. Want ik zeg dat niet zomaar. Echt niet, en ik bedoel precies wat ik zeg. Je sluit zelf elke mogelijkheid tot discussie met dit soort dingen, maar het ligt wel aan een ander. >Ow zo, ik snap het. Beetje context zou wel helpen in je berichten? Alsof ik niet weet hoe context te plaatsen. Als ik daar context in geplaatst zou hebben, zou het topic in duigen gevallen zijn. En eigenlijk is het in duigen gevallen door uw reactie aldaar. Het had erger gekund, maar toch heeft uw gepiemel een algemene degradatie van het topic bewerkstelligd. Je oordeelt en reageert veel te snel, en hierdoor stel je me de laatste tijd teleur Leroy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Niet iedere zin hoeft een eigen alinea te zijn, Gans. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Je negeert sowieso de helft van de dingen die ik zeg en reageert alleen op dingen waar je weer uit de lucht gegrepen verwijten op kan reageren. Dat lijkt me geen goed voorbeeld van een normale discussie, of vindt je zelf van wel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Met context, Gans, bedoelde ik dat je in een random topic over een ander topic begint. Jou heb ik nooit willen beledigen, ik vind jouw posts altijd leuk om te lezen. Snap dus ook niet waarom je dat in een negatieve zin ziet. Maar goed, zal wel aan mij liggen. Wie beledig ik trouwens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Heb je het tegen mij, Noa? Wat negeer ik van jou? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Jort heeft een hele sierlijke eikel, ik noem 'm altijd liefkozend zijn rococko. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Het is maar net wat je meet, Jas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 21 september 2021 Delen Geplaatst: 21 september 2021 Vind het toch mooi om een reactie van je te zien die serieuzer en doordacht is, Roos. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten