Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Hey, Arendjan! Dus jij had het goedgemaakt met Hitler, en daarna begin jij weer te etteren?😅 Maar daarnaast: wtf?! Wat een vergelijking😂 Dan raar opkijken als ik je een kneus noem?🤦🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Niet door elkaar halen zoals het jou uitkomt, AJ. Ten eerste begonnen jullie uit te vallen, waarná ik die uitspraak deed. Hou het bij de feiten aub. Ten tweede, waar bemoei je je mee telkens? Ik heb het niet tegen jou, of ben je zo’n sensatiezoeker? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 “ Haha ik heb nooit excuses gelezen hoor. Ga ergens anders lopen janken jongen.” Je mag ook doorgaan met ‘ruzie’ zoeken, als je je daardoor beter voelt😉 Maar dat je het niet hebt gelezen is niet mijn fout, ik heb toch echt mijn excuses aan je aangeboden💁🏻♂️ Maar ga lekker door met beledigen😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Hij gaf je alleen een uitnodiging voor een WhatsApp groep en jij noemt hun meteen kneusjes. Dus ik snap niet wat je bedoelt met dat hun begonnen uit te vallen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Was dat een serieuze uitnodiging? In dat geval neem Ik m’n woorden terug uiteraard. Ik denk dat ik me dan heb vergist met andere users hier, aan degenen die dat niet hebben verdiend bied ik natuurlijk mijn excuses aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 En ik weet niet of dat een serieuze uitnodiging was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Wat een gedoe allemaal omdat Arendjan een goedbedoelde post plaatste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 >Omdat Avant een grapje maakt. Ze zitten beiden in die appgroep en contact tussen AJ en Avant is goed en gezellig. Is niet zo lastig toch Normaal menselijk contact is ingewikkeld voor sommigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Logica voor anderen ook💁🏻♂️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Gedoe omdat iedereen zich bemoeit met niks, ik antwoordde op een belediging van Global, klaar. Maar men vindt het leuk om deugdelijk te doen en verontwaardigd te reageren terwijl ze stiekem geilen op een beetje internetsensatie. Mede daarom noem ik ze kneuzen en dan hebben ze weer een reden om zich helemaal verbonden met elkaar te voelen en de gezamenlijke vijand te bestrijden. Is toch lachen eigenlijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 The Rock bestempeld dit CdAB tot meest begriploze en dus meest nutteloze CdAB. Schijnbaar even een stuk of 500 berichten nodig om iedereen over zijn ongesteldheid heen te krijgen 😛 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Heyyy LeroyDogg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Heb je een self-care routine? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Kunnen we gauw een nieuwe beginnen met een leuke titel;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Neem inderdaad de vergelijking die ik hier duidelijk ironisch heb gepost serieus, jongens! Ik begrijp dat ironie voor een bepaald deel van de bevolking wat lastiger te interpreteren is maar kom op, dit lag er heel dik bovenop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Krijg rare resultaten met poep opsturen ofzo..? Wtf?!🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 PU COMMUNITY OP PLOFFEN??!! [AJ en Leroy uit elkaar met ruzie] ALLES loopt HE-LE-MAAL UIT de HAND.! (Komt dit ooit nog goed??)+giveaway Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Ik zou de redactie inschakelen. Poep grapjes doen het altijd goed in de PU, past bij de doelgroep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Iedere keer dat ik de olympische spelen opzet word ik eraan herinnerd waarom ik normaliter nooit naar al die sporten kijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Herkenbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 The Rock zag dat ‘we’ een medaille behaalden met handboogschieten… dat is toch geen sport… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Inderdaad. Darten maar dan zonder geestig stomdronken publiek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Ah. Dansende paarden nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Echt sneu voor die paarden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 25 juli 2021 Delen Geplaatst: 25 juli 2021 Vgm houdt het gespannen houden van een boog nog wel enige uithoudingsvermogen en kracht. Meer dan je zou verwachten iig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten