Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Het is Meneer Graffkudt voor jou strontbekkie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Dat is je nieuwe bijnaam Strontbekkie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Lekker bezig Steve! Neem wraak op strontbekkie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 https://www.nhnieuws.nl/nieuws/295736/ingrid-gooide-tientallen-eieren-naar-anti-zwarte-piet-demonstranten-ben-uit-mn-dak-gegaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Ja schandalig. Waarom geven we beiden partijen geen wapens? En sturen we de oliebollen en eieren niet naar de arme kindjes in Afrika? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Schandalig?? Dit is toch de Nederlandse cultuur waar we met zijn allen zo trots op zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Zit er een trademark op strontbekkie of mogen andere users Achariya ook zo noemen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Strooigoed is een bitch als je stout geweest bent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 De "Nederlandse cultuur" is er 1 van individualisme... Hier scheren we niet een volk over 1 kam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Er is geen " met zn allen" Dat gevoel van met zn allen is voorbehouden aan fascisten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Ik heb zon hekel aan een bepaalde groep mensen. Je weet wel. De vijand!! Zo denken jullie. Ik en mijn vrouw Bernadette bephlabb-Graffkudt niet. Wij zijn individualisten en daarmee superieur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Huh hoe bedoel je er is geen ''met zijn allen'', ik voel me altijd erg eensgezind met alle tokkies in dit land. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Laat maar je bent geen Steve meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spudje81 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Ik voel me alleen verbonden met een bepaalde tokkie. Ze heet samanta pruijmeboom... Ze is knap en heeft lange haren in een kuif en een lijntje onder der ogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Ik heb een lijntje onder m’n neus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Is dit Mr.Gans?!? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 4 december 2021 Delen Geplaatst: 4 december 2021 Volendam is een beetje het moderne colosseum: Hoge kwaliteit entertainment, maar je wilt er zelf niet dood gevonden worden. Tevens bovengemiddeld aantal mensen met drietanden en visnetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Zal respawn wel weer zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Rocky, je ziet er gelikt uit in fortnite hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Was het maar zo. Ik zou veel geld over hebben voor een gladiatoren-gevecht tussen Jan Smit, Nick en Simon, en een hongerige leeuw. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Heb je veel vrienden in fortnite? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 En veel chickies die hem wel zien zitten (camper) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 >Schandalig?? Dit is toch de Nederlandse cultuur waar we met zijn allen zo trots op zijn? Dat je in onze cultuur Recht van demonstratie hebt waarbij je op een kinderfeest zelfs nog mag demonstreren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Die mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 5 december 2021 Delen Geplaatst: 5 december 2021 Rellen tussen tokkies en woke mensen is de mooiste sinterklaastraditie van het land. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten