k1ng Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Grapje natuurlijk, cum laude is voor kutnerds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Knol - De verdikking van een ondergrondse stengel, wortel of wortelstok, waarin voedsel wordt opgeslagen, met knopjes waaruit nieuwe planten kunnen groeien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Hoi Doei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Wanneer hebben jullie voor het laatst een man aangeraakt? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Huh ik zie alleen 2 comments… Voor de rest niks? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Is het na de zoner? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Vals alarm, ik zie alle berichten nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Stonk er ook bijna in, leroydogg had de lolbroek aan vandaag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Ik snap nu waarom de pakjes door de schoorsteen komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Hoezo kan toch gewoon door de deur?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Mwahaha vandaag wordt dat lastig! Iks dee een1!1! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Net nog. Ik raak mezelf best vaak aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Ik was het bijna vergeten maar via deze weg wil ik jullie allemaal nog een fijne aidsdag toewensen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Maar jij telt niet als man. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Wat mannelijk van je om zoiets te zeggen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 En hij had zeker ook zijn grapjas aan :p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Daar nam Leroy ons eens goed in het O'tje hé! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 >Sow, dat is even geleden. Hallo. OMG MOP Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Ik dacht dus dat ik cummies laude zou afstuderen bij mn master maar toen bleek dat je voor een onderzoeksmaster een 8,5 gemiddeld moest staan voor cummies laude (ipv de gebruikelijke 8) en toen had ik t nét niet gered :( en zit ik nou te flexen? haha ja :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Nou, voorhuid dan maar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 >Ik dacht dus dat ik cummies laude zou afstuderen bij mn master maar toen bleek dat je voor een onderzoeksmaster een 8,5 gemiddeld moest staan voor cummies laude (ipv de gebruikelijke 8) en toen had ik t nét niet gered :( en zit ik nou te flexen? haha ja :) Ik heb me voordat ik aan mijn master begon voorgenomen om voor het eerst in mijn leven mijn best te doen voor een hoog cijfer, en te streven naar een cum laude diploma. Binnen een paar maanden besefte ik me dat cum laude slagen leuk is, maar zuipen nog veel leuker. Uiteindelijk ben ik met een 7,7 afgestudeerd geloof ik. Het zal ook allemaal wel. Binnen een paar jaar vraagt niemand je meer naar je studie, laat staan je punten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Mijn pronouns zijn trouwens gewoon "he/him" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maikush Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 OMG BABE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 ''Enzevil'' is waarschijnlijk weer een nieuw account van Steve. Kan niet wachten op nieuwe verhalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 >Binnen een paar maanden besefte ik me dat cum laude slagen leuk is, maar zuipen nog veel leuker Ah, nog iemand die ten volste gebruik maakt van het vaderlandse studiesysteem en de pinautomaat zonder bodem die duo heet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten