iDylanK Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Dit is nooit een 'discussie,' geweest, want je negeert toch altijd alles. Dit is om uit te leggen hoe slecht jij daadwerkelijk bent, in uw queeste om mijn online-plezier hier en elders te vergallen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Het gaat nog wel even duren voordat er current-gen games gaan komen. Zo lang er leveringsproblemen zijn omtrent de xbox series x en ps5 kun je je investeringen niet terugverdienen aan een game die alleen op die consoles / PC uit komt. Pas als die leveringsproblemen verleden tijd zijn zou ik next-gen games verwachten. De enige uitzondering zijn Microsoft / Sony games (denk aan de nieuwe halo bijvoorbeeld, of gran turismo) die door hun uitgevers gezien worden als investering in de console-wars, in plaats van een spel dat zichzelf moet terugverdienen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Als ik vanavond naast je lig doe ik het wel voor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Wauw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ik geef antwoord op al je opmerkingen. You cant beat crazy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Als mijn mening hier niet gerespecteerd wordt, en ik niet mag zeggen waar het op staat, omdat deze posts verwijderd worden, en Bass zegt: Mand, als ik mijn mening geef,en dit aangemoedigd wordt, dan verwijder ik de PSX-Sense app op mijn gsm. Ik heb genoeg van dat getreiter van dat anoniempje, (Bas) dat mijn credibiliteit op alle mogelijke manieren onderuit probeert te halen, ik heb geen zin meer om hier te schrijven. Dat was wel even anders, voordat Jonas en Bas mij begonnen aan te vallen. Feestje! Proficiat. Weg is de Play-sense-app. Zoals ik, weggejorist. De app verdwijnt ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Dank je, ik heb hard aan mezelf gewerkt. ? Ik ben niet perfect, maar ik ben wel uniek. Moet je eens kijken waar ieders prioriteiten liggen. Desalniettemin heb ik toch hard aan mezelf gewerkt. Hoeveel een buskaartje naar het centrum kost zal ik eens voor je opzoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Hoi Respawnguy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Kotter voor jou meneertje. Hey Steve ik was het op Playsense. Laat Acharinus (ofzo, die sjappie) met rust, psycho. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Haha ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Nou ik ga weer in m’n blokhut op de bekende manier rukken. Moi mien jong! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 #FreeFritzl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Vergeet Mr Glue niet… en Glue1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Kotter, wanneer nodig je mij nou eens uit in je blokhut Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 In het mooie sodom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Die current-gen-games, hadden al lang klaar moeten zijn. Je kan ze altijd nog digitaal distribueren. En inderdaad, je kan je dan wel op de first-party-ontwikkelaars concentreren, maar door deze games tactisch uit te stellen, kan je nog lang blijven wachten.. En ondertussen krijgen we allemaal bagger-games. Het lijkt me dus verstandig om te stoppen met geld uit te geven aan bagger-games, zodat de ontwikkeling van current-gen-gems, bespoedigd wordt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Sodomieter op Rubberduckie alleen als je Pitt meeneemt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 >Kotter voor jou meneertje. He Kotter, hoe gaat het ermee in Groningen? Staat je huis nog overeind? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Gans, ben ik ook stevestalker zeker? ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Als je stopt met games kopen gaan uitgevers / ontwikkelingsstudio's in de kosten snijden en gaat de ontwikkeling van nieuwe games nog langzamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melle 3d Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Zijn er trouwens nog goede black friday deals? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Hey Eric, lekker pik. Deze week €5000,- mijnbouw schade vergoeding gehad. Voor krimpscheuren. :’) Bedankt NAM. Daar kan ik wel een tube Alabastine voor halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ik zie wat je doet man. Maar laat ik vooral doen alsof ik Mr.Gans nooit lastig gevallen heb, (hier en elders) en dat hij hierdoor spoken ziet. Wat een gek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JORREmansA2B Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 In Duitsland is het altijd black friday. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten