Ga naar inhoud

CdAB 139 [CXXXIX] Sinterklaas kapoene, ik mot nieuwe schoene, niet van die goedkope, daar ken ik niet op lope


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

Arachiya, ik vraag u al maanden om mij met uw gekut gerust te laten. Arachiya heeft mijn account op Play-Sense ook om zeep geholpen, door als anoniem voortdurend mijn mening af te breken, en te schelden. En zodoende langzaam doorheen de tijd mensen tegen mij op te zetten. De mods verwijderden die berichten wel, maar doorheen de maanden van dat online cyberpesten is het kwaad geschiedt. Hij kreeg er een harde van dat hij mij gevonden had, en achter de anoniem-knoppen zat. Heb je wat je wil peuter, en kan je je onder deze comment lekker afrukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit, je bent een goede detective avant, eindelijk kan ik er voor uitkomen dat arend en ik dezelfde persoon zijn. Een soort sadomasochistische aandoening van mij om discussies met mezelf te voeren en over en weer te kleineren. Chapeau beste man. Edit: die link van je avant, wat een prachtig vroeg kerst cadeau. Heb nog niet alles gelezen, ga daar eens lekker de tijd voor nemen. Die reacties zijn geweldig. Goed om te zien dat gans zijn mentale achterstand zich niet alleen tot deze site beperkt. "Het is hoe IK Engels schrijf, niet wat een ander ervan vindt." Deze zin is tot nu toe nog het mooist. Zit er nu aan te denken daar binnenkort of ooit ook een account aan te maken. En op play sense, bedankt voor de tip.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt @Dwaaskaas. Dat was een theorie. Alles ging daar goed, totdat Arachya zich daar kwam bemoeien. Omdat ik van zijn onderhuids gekloot hier op PU genoeg had, ben ik hier een tijdje niet meer geweest, maar ik schreef wel door op Play Sense. Dan ben je naar daar gekomen om me daar verder te pesten, met als doel mijn online-reputatie ook daar - net zoals hier - te schaden. Met als hoofddoel, mij het zwijgen op te leggen. Ik had overigens niet anders verwacht dat je mij als paranoïde zou proberen afschilderen Arachiya, ook voorspelbaar. Deze comment heeft geen betrekking op deze draad alleen, maar is een culminatie van al uw pesterijen van het afgelopen jaar. De bedoeling is om op tafel te leggen waar jij mee bezig bent en hoe ver jij gaat in het trachten te ruïneren van mijn online-plezier. Ja ik zie het Arachiya, als het is om mijn reputatie verder te schaden, heb je ineens bizar veel te vertellen. @Avant, bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dude, even zonder gekkigheid, ik ben nog nooit op die sites geweest tot vandaag. Waarschijnlijk lok je op andere sites dezelfde reacties uit. Je bent paranoïde. Vind je het niet heel erg toevallig dat ik op precies al die sites terecht kom waar jij ook bent? En als ik naar de reacties kijk, zijn er wel heel erg veel mensen die je afkraken, zijn dat allemaal dubbelaccounts van mij? Er is heel, heel veel mis met je. Leroy zou een goede klant aan je hebben, maar schuif niet al jouw problemen af op 1 ander. Iemand met enige zelfreflectie zou al snel doorhebben dat het aan diegene zelf ligt. We hebben het hier over een kip en een ei en dat gaat nu opeens totaal ergens anders over omdat je dingen ziet vliegen. Overigens wil ik hier graag meer over weten, want dat moet haast wel een hilarische uitleg bevatten: Is meneer Gans die Undergod die beweert dat de mens al miljoenen jaren het universum bevolkt door middel van aminozuren door het heelal te verspreiden? Kan je geen fictie/moppenboek schrijver worden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Waarschijnlijk lok je op andere sites dezelfde reacties uit. Je bent paranoïde. De enige dat overigens zulke reacties geeft hier en op Play Sense ben jij. Ik heb in het online wereldje van niemand anders last, behalve van u. Doordat je pesterijen vragen van ongeloof oproepen. Daar heb ik last van. Alleen maar van u, maar het zal wel aan mij liggen dan... Zoals ik zeg in mijn post hierboven, alles ging daar goed. Zal even aanhalen wat jij allemaal geroepen hebt als anoniem om mijn reputatie te schaden: "Steve is helemaal waus, Je praat poep Uhurus, Kutrelic." Nadat ik gezegd had dat ik niet Rockstarforever was, omdat iedereen dat persoon haat: Haha "Rockstarforever!" Ik heb daar nooit last van gehad op Play Sense. Ik ging hier weg, door U, en je bent me gevolgd om me daar ook weg te jagen. De enige dat mijn vorige nicknames kent op Play Sense, zulks taaltje hanteert, en tot zulke dingen in staat is, ben jij. Je doet het hier immers ook voortdurend. Met dat verschil dat je hier op je taalgebruik let, omdat je op Playsense als anoniem kan reageren. Je hebt mij hier weggejaagd, omdat je met je stiekeme gekloot mijn humeur verpest, ik ben naar Play Sense gegaan, om objectief over games te kunnen schrijven, zonder dat voortdurende getreiter, en dan heb je me daar ook weggejaagd, omdat je daar ook mijn humeur verpeste. Ik ben van plan op een andere site te schrijven, en hoop dat je hem niet zult vinden. Want dan begin je daar opnieuw met stoken. Dat is lastig, want de stijl achter de tekst is ondertussen wereldberoemd. (in Nederland dan) Je zal nooit stoppen met mij op een valse manier in diskrediet te brengen, maar ik, zal nooit opgeven. Ik draag een winners-mentaliteit, en jij draagt een losers-mentaliteit, En al bij al, ben ik daar zeer tevreden over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...