ajaxboy63 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Zelda en Mario vind ik meestal prima (galaxy was tof), maar zal ze niet snel op zo'n hoog voetstuk zetten als sommigen doen. Metroid en Animal Crossing boeien me totaal niet. Fire Emblem wil ik best eens proberen. Wel ben ik een flinke pokemon slet. Brilliant Diamond zou dan ook de game zijn die direct mee gaat. Al die indies spreken me ook wel aan, mits die niet Nintendo-prijzen hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Droowdroow Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 > met het feit dat nintendo titels erg duur blijven brengen toch wat twijfels. Nintendo heeft deze generatie we vaker ook hun first party titels online in de aanbieding. Maar Vaak haal ik de twijfelaars mocht ik ze echt fysiek willen hebben via marktplaats. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 >Dankjewel Soldier, die Corsair had ik ook al gezien en overweeg ik. Leroy, ik vind eigenlijk alles wel prima muv Razer, overpriced meuk. Happy to help, succes met kiezen! 😄😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Kijk de Aziatische neef van The Rock! The Lock probeert altijd de People’s Eyebrow na te doen, maar gaat een beetje lastig door de stand van zijn ogen. 🤨 ipv 😑. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Ik heb geen switch, maar van andere hand held consoles weet ik dat Nintendo het moet hebben van de leuke games, maar zwaar inzet op leuke content. En dus kwaliteit achterwege houd en dat zal benutten als het slecht gaat met Nintendo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 The Rock word spontaan kreupel op goedkope schoenen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Te duur, games blijven hoog geprijsd, en als je al die beschermingszooi en tasjes etc er bij wilt ben je net zo veel kwijt als een next gen. Ken 2 mensen met een switch en na een paar maandjes waren ze er helemaal op uitgekeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Als je graag in handheld speelt, dan valt het gebrek aan rekenkracht nogal mee. Het kleine schermpje en de HD-resolutie maken veel goed. Er zijn best veel toffe games voor, en het tweede deel van BotW moet er ook nog aan komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 >Toetsenborden Je moet ook even letten op welke kleur mechanische toets je neemt, er zijn er een paar (waaronder razor green) die taffesveel herrie maken, volgens mij is die corsair red wel priem dacht ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Wil je trouwens mijn razor blackwidow chroma kopen, mijnes doet het nog! ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Onzin Asha, zo'n mapje kost twee tientjes. Verder tik voor een game op de PS5 al snel zo'n €75 af. Als je een beetje de sales dagen in de gaten houdt dan koop je daar al bijna 2 Switch games voor. @Joost: Switch is een prima investering nu, ik zou er voor gaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 @Global, advies voor jou: maak nooit aannames bij een vrouw, je zit er nu bijvoorbeeld ook naast;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Nee ben die razers helemaal zat. Toen ik em 9 jaar terug gekocht had, had ik soms al problemen (toetsen die bleven vasthangen, licht dat niet werkte etc) maar ik was een drukke en gemakzuchtige student en heb natuurlijk nooit echt actie ondernomen. En ja die herrie is wel herkenbaar. Bij mijn vorige baan moest ik veel online vergaderen, ik kreeg constant klachten zoals ''DOORNROOSJE WAT IS DAT GETIK BIJ JOU OP DE ACHTERGROND??? AAAAH!! MIJN OREN!!!!'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 >Zelda en Mario vind ik meestal prima (galaxy was tof), maar zal ze niet snel op zo'n hoog voetstuk zetten als sommigen doen. Metroid en Animal Crossing boeien me totaal niet. Fire Emblem wil ik best eens proberen. Wel ben ik een flinke pokemon slet. Brilliant Diamond zou dan ook de game zijn die direct mee gaat. Al die indies spreken me ook wel aan, mits die niet Nintendo-prijzen hebben Dan snap ik niet dat je nog geen switch hebt!! Fire Emblem is een van mijn favo games op de switch, hoge replay value ook. Een playthrough is ong 60u en je kunt de game sowieso 3x spelen voor de totale belevenis en het complete verhaal. De indies zijn vaak wel lekker geprijsd (uiteraard niet zo lekker als tijdens de Steam sale ofzo) maar zeker geen Nintendo prijzen. First party Nintendo games blijven duur en zijn nooit echt in de aanbieding. Maar dat is nooit anders geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 En qua Pokémon heb ik eigenlijk alleen Sword gespeeld. Die nieuwe (Brilliant Diamond Shiny Pearl ofzoiets) niet omdat ik de originele nog niet zo lang geleden op de DS heb gedaan. En in januari komt natuurlijk Legens of Arceus, die ga ik sowieso wel kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Dan nog een beschermlaag en een sd kaart Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Dat kost €9,- en SD kaart is niet per def. nodig. Vergeet niet dat Switch games minder ruimte in beslag nemen dan andere spellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Noemen jouw collega's je ook Doornroosje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Ik moet iemand bellen maar ik ben het constant aan het uitstellen (Y) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Heb net 1000 euro uitgegeven aan het laten vervangen van de voorruit van mijn auto. Er is maar één ding wat me nu nog op kan vrolijken. Een nieuw forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 De switch is imo perfect voor indies, naast alle geweldige first-party titels. Ik heb geen twijfel dat je er geen spijt van gaat krijgen als je een Switch in huis haalt @Joost, en als pokéslet al helemaal niet. Daarnaast is het ook een hele leuke console als je mensen over de vloer hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Damn kost dat zo veel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Zit al uren te wachten op een telefoontje, maar diegene belt maar niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Ok ok, zal zelf ook wel een switch willen, vind het nog wel te duur en de spellen ook, maar denk dat ik wel veel plezier met bepaalde games zal hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 Yup. Er zitten allemaal camera's achter mijn voorruit om te zorgen dat zelfs vrouwen erin kunnen rijden zonder te crashen. Blijkbaar moeten die allemaal opnieuw gekalibreerd worden als er een nieuwe ruit in gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten