Hardcore_gamer Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 31 minuten geleden, roastednerd zei: Mij is het nog niet gelukt Corona te krijgen. Meer hier, of heeft iedereen het wel gehad? Ik heb nog nooit Corona gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 2 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik heb nog nooit Corona gehad. Ik denk dat ik al corona heb gehad. Vorig jaar had ik rare slijmen op mijn longen. Echt ziek ben ik er niet van geweest. Bang voor het virus ben ik zeker niet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 1 uur terug, Mr.Gans zei: Ik denk dat ik al corona heb gehad. Vorig jaar had ik rare slijmen op mijn longen. Echt ziek ben ik er niet van geweest. Bang voor het virus ben ik zeker niet. Jij bent nergens bang voor. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 5 uren geleden, roastednerd zei: Mij is het nog niet gelukt Corona te krijgen. Meer hier, of heeft iedereen het wel gehad? Ik heb t ook nog niet gehad. Ik ben in september wel goed ziek geweest maar toen testte ik negatief (bij de GGD). Gezien ik dus op een school werk is het voor mij ook niet zozeer óf ik corona krijg, maar wanneer… Maargoed, tot nu toe dus de dans ontsprongen. Ik zit er ook niet zo op te wachten eigenlijk (wie wel) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Jij bent nergens bang voor. Omdat bang zijn Leroy, helemaal niets veranderd. Krijg je het virus, sterf je, dan ben je dood. Ben je bang? Dan nog krijg je het virus, sterf je, en ben je dood. 5 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Ik heb de afgelopen paar dagen wel een oorontsteking gehad aan beide oren. Had liever corona gehad wel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 10 uren geleden, Mr.Gans zei: Omdat bang zijn Leroy, helemaal niets veranderd. Krijg je het virus, sterf je, dan ben je dood. Ben je bang? Dan nog krijg je het virus, sterf je, en ben je dood. Angst is nodig om te overleven, maar wat weet ik er eigenlijk van😆 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Ik snap de ophef over dickpics niet zo. De vrouwen die ik dickpics stuur liggen altijd krom van het lachen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 11 minuten geleden, AnandRampersad zei: Ik snap de ophef over dickpics niet zo. De vrouwen die ik dickpics stuur liggen altijd krom van het lachen. Omdat jij een onbelangrijk persoon bent. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 6 uren geleden, AnandRampersad zei: Als leroydogg praat lijkt t alsof er poep uit een penis komt. Haha ja Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Bij deze doe ik even de groeten aan mijn grootste fan. Hardcore, de groeten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Hier kuj Drents proatn 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 FINALLY!! THE ROCK HAS COME BACK… TO EEN NIEUW CdAB!! IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Op 8-2-2022 om 20:38, LeroyDogg zei: Jij bent nergens bang voor. Gaat dit over The Rock? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 8 uren geleden, Achariya zei: Bij deze doe ik even de groeten aan mijn grootste fan. Hardcore, de groeten. Je hebt geen fans. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Jow Hans! Dat is lang geleden! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Heeft er iemand een standaard toestemmingsformulier voor The Rock welke hij kan meenemen naar de kroegen aangezien die weer open gaan? The Great One hoorde dat je tegenwoordig in 7-voud toestemming moet hebben van een vrouw om haar aan te mogen spreken. 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 54 minuten geleden, TheRock zei: Heeft er iemand een standaard toestemmingsformulier voor The Rock welke hij kan meenemen naar de kroegen aangezien die weer open gaan? The Great One hoorde dat je tegenwoordig in 7-voud toestemming moet hebben van een vrouw om haar aan te mogen spreken. Kijk haar NIET in de ogen aan, altijd wegkijken. Je weet maar nooit! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Jow Hans! Dat is lang geleden! Tegn wie heb je het? Waar zie je een Hans? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Lekker niveautje weer jongens! Ik ga weer aan het werk, doei! 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 36 minuten geleden, LeroyDogg zei: Tegn wie heb je het? Waar zie je een Hans? Als jij mijn prentje liked zal ik het zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr_G Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 (aangepast) 1 uur terug, Mr.Gans zei: Als jij mijn prentje liked zal ik het zeggen. En als jij mijn prentje liked, dan verwijder ik deze posts. 10 februari 2022 aangepast door Mr.Gans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 4 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Je hebt geen fans. Nee ik heb 1 fan, jij, mijn allergrootste. Heb je dus helemaal gelijk in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Niemand reageert meer op onderstaand topic, dus vraag ik het hier ook maar. Hoe doen jullie dat? https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=385609 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten