Ga naar inhoud

CdAB 142 [CXLII] Tot diep in de nacht een bikkel = eelt op de snikkel


Arendjan

Aanbevolen berichten

Gisteren geweigerd bij een kroeg omdat mijn QR-code is verlopen. Domme hoeren hebben mijn Booster-prik nog niet ingevoerd op mijn RIVM-account, terwijl ik 'm 3 maanden geleden al gekregen heb ?

  • Like 1
  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Hardcore_gamer zei:

Moet je zelf invoeren lol

In de app ja, maar je moet 'm ergens vandaan uploaden. En daar gaat het nu juist om.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Arendjan zei:

Gisteren geweigerd bij een kroeg omdat mijn QR-code is verlopen. Domme hoeren hebben mijn Booster-prik nog niet ingevoerd op mijn RIVM-account, terwijl ik 'm 3 maanden geleden al gekregen heb ?

Ik denk dat je bent opgelicht. Boosters kun je halen bij de GGD en soms je huisarts. 

  • Haha 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Arendjan zei:

Gisteren geweigerd bij een kroeg omdat mijn QR-code is verlopen. Domme hoeren hebben mijn Booster-prik nog niet ingevoerd op mijn RIVM-account, terwijl ik 'm 3 maanden geleden al gekregen heb ?

En ik maar denken dat de NHS het toonbeeld van een incapabele gezondheidszorg-organisatie is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Hardcore_gamer zei:

Pauper kabouter 

Hij wordt steeds stouter

Zie het filmpje van mishandeling op internet, draadloos dankzij mijn router

Zijn vriendin is vol plastic, da’s geen b*tch waarop ik klauter

Zijn domme acties worden steeds fouter

Mijn meningen over hem worden steeds zouter

Zoals de mening over films hier van ene Wouter

<<mic drop>>

  • Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn favoriete performers van de halftime show dit jaar in volgorde van slecht naar goed

7. 50 cent

6. eminem

5. snoop dogg

4. rob de nijs

3. missy elliot

2. kendrick lamar

1. rapper lil kleine 

 

Heb genoten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...