Ga naar inhoud

CdAB 142 [CXLII] Tot diep in de nacht een bikkel = eelt op de snikkel


Arendjan

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei:

Het is jammer dat Nextgen hier niet meer rondloopt. Hij heeft me 14 jaar geleden op het PU forum voor het eerst kennis laten maken met Alex Jones, de Bilderberg groep, de NWO, Micha Kat, pedofilie in het OM etc. Ik denk dat niemand had verwacht dat 15 jaar later een procent of 10 van de Nederlandse bevolking zou veranderen in een soort Nextgen. Zijn tijd is gekomen.

F48FC6A3-7E64-44C5-87DC-D6DD56970598.jpeg.d0503a8e5d65f8f849e43044708701f2.jpeg

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Het is jammer dat Nextgen hier niet meer rondloopt. Hij heeft me 14 jaar geleden op het PU forum voor het eerst kennis laten maken met Alex Jones, de Bilderberg groep, de NWO, Micha Kat, pedofilie in het OM etc. Ik denk dat niemand had verwacht dat 15 jaar later een procent of 10 van de Nederlandse bevolking zou veranderen in een soort Nextgen. Zijn tijd is gekomen.

Is ie niet toevallig leider van forum geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de Russen ons land binnen vallen zal ik nog steeds rustig kunnen slapen, wetende dat ze niet langs Arnhem zullen komen, daar waar korporaal de Bruyn de binnenlanden 's nachts onveilig maakt, slechts gewapend met een fiets en broekriem maat 42.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Russen proberen mijn fietstocht naar het station dagelijks te saboteren door juist op dat moment wanneer ik haast heb mijn aartsvijand, de Glutton, op straat te laten verschijnen. Heb ook altijd last van kinderen op de fiets maar die kan je altijd nog van hun fiets af flikkeren, de Glutton is onverwoestbaar en verbrijzelt je zo onder zijn harige borstels (ik heb het niet over Ramons twee testikels) als je niet oppast.

  • Haha 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2022 om 19:03, Arendjan zei:

Mijn biseksuele scharrel dropte een paar dagen geleden ineens de bom dat ze denkt op vrouwen te vallen. Als ik al mensen lesbisch kan maken moet ik denk ik maar de rest van mijn leven op zolder gaan doorbrengen. Iemand een leuk wikipedia-artikel om mee te beginnen?

Misschien moet je jezelf dan ook meer als een vent te gedragen, dan hoeft je scharrel ook niet te twijfelen dat ze al met een vrouw aan papt. 

Maar mijn vriendin is ook bisexueel. Toegegeven, dat was ze al voordat ik haar leerde kennen, dus het lag niet aan mij. 

Maar we kunnen wel zeggen dat we de hele mensheid als concurrent hebben. En die hebben we wel even verslagen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

AJ is single nadat zijn mopje een adere slet koos. Doneer nu AJ naar 0008 en help de uitgestorven lange neus die AJ gebruikt voort te leven.

 

ik herhaal, doneer nu naar AJ 0008 en red deze zeldzame arendsneus. 

zodat hij altijd een boterham op zijn neus kan maken.

aangepast door GlobalGuardian
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, GlobalGuardian zei:

AJ is single nadat zijn mopje een adere slet koos. Doneer nu AJ naar 0008 en help de uitgestorven lange neus die AJ gebruikt voort te leven.

 

ik herhaal, doneer nu naar AJ 0008 en red deze zeldzame arendsneus. 

zodat hij altijd een boterham op zijn neus kan maken.

Donaties voor lessen Nederlands zijn ook welkom, Global heeft het nodig.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Hardcore_gamer zei:

Jammer dat Ilja hier niet meer is.

Ik zou graag horen hoe goed Meneer Poetin het doet @TheRussian

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mindless zei:

Lekker veel koffie drinken zodat ik lekker veel op de wc kan zitten schijten (aka niet werken)

De enige wc hier zit naast de wachtkamer, dus helaas heb ik deze gewoonte tijdelijk moeten staken. Toch niet handig als een patiënt voor het spreekuur mij de porseleinen troon hoort mishandelen.

  • Haha 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck Poetin.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...