AnandRampersad Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 45 minuten geleden, Mr.Gans zei: Verder merk ik op dat er meerderen zijn dat hier niet posten, en dat zal ongetwijfeld zo zijn redenen hebben. Alles binnen de lijntjes, op je tandvlees, zo voorzichtig, zo slaapverwekkend, zo doods... En dan klagen dat hier users vertrekken... 🙄 Ik zal zeker af en toe nog eens een verhaaltje posten in de overige-categorie. In de eerste plaats doe ik dat altijd voor mezelf, en voor zij dat er iets aan hebben, want die zijn er ook. Om eens te tonen wat ik allemaal kan... Zo'n dingen. Niet om populair te worden. Omdat, zoals ik in een stuk beschreven had, dat je populariteit niet kan afkopen. Je bent dat, of je bent dat niet, en ik ben dat, en ik weet dat, en dat is genoeg. Je denkt gewoon op een hoger niveau mrGans. Waar anderen denken "aarde" denk jij "sterren". Dat is moeilijk voor sommigen om te begrijpen omdat ze jou niveau van denken niet kunnen begrijpen. En dat veroorzaakt jaloezie, een emotie van minder heldere lichten. Mensen kunnen veel van jou leren maar dat moeten ze kunnen en velen kunnen dat niet. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 56 minuten geleden, Mr.Gans zei: Zo'n dingen . 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 3 uren geleden, LeroyDogg zei: . Boeien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 7 uren geleden, DunneDraak zei: Boeien Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 Even wat belangrijkers tussendoor https://www.mediacourant.nl/2022/02/gordon-in-shock-door-oorlog-ik-was-twee-jaar-geleden-nog-in-kiev/ 2 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 Ja en dit dan.. is ook nie leuk. https://m.youtube.com/watch?v=4bj6SqgT4SQ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Even wat belangrijkers tussendoor https://www.mediacourant.nl/2022/02/gordon-in-shock-door-oorlog-ik-was-twee-jaar-geleden-nog-in-kiev/ Ik leef met Gordon mee, dát is pas pijn! 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 4 uren geleden, DunneDraak zei: Even wat belangrijkers tussendoor https://www.mediacourant.nl/2022/02/gordon-in-shock-door-oorlog-ik-was-twee-jaar-geleden-nog-in-kiev/ oh wat smachtte ik al naar de beleving van Gordon 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 4 uren geleden, DunneDraak zei: Even wat belangrijkers tussendoor https://www.mediacourant.nl/2022/02/gordon-in-shock-door-oorlog-ik-was-twee-jaar-geleden-nog-in-kiev/ Ik heb het met hem te doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 Zat Ilja niet op dat eiland? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2022 Ilja is het eiland. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 Carriere maken voordat de bom valt Werken aan mijn toekomst voordat de bom valt Ik ren om mijn agenda voordat de bom valt Veilig in het ziekenfonds voordat de bom valt En als de bom valt Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak Mijn polis en mijn woordenschat --aaoei Onder de flatgebouwen van de stad naast jou Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van Het geeft niet of je rent 'k Heb jou nooit gekend, 'k wil weten wie je bent 'k Wil weten wie je bent Ik ben verzeker van succes tegen brand en voor mijn leven Ik heb van alles, maar geen tijd, ook niet voor heel even Ik moet aan mijn salaris denken en aan mijn relaties Maar liever weet ik wie jij bent voordat het te laat is Want als de bom valt...(etc.) Jij moet nog huiswerk maken voordat de bom valt Een diploma halen voordat de bom valt E is MC kwadraat voordat de bom valt Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 februari 2022 Delen Geplaatst: 27 februari 2022 15 uren geleden, AnandRampersad zei: Carriere maken voordat de bom valt Werken aan mijn toekomst voordat de bom valt Ik ren om mijn agenda voordat de bom valt Veilig in het ziekenfonds voordat de bom valt En als de bom valt Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak Mijn polis en mijn woordenschat --aaoei Onder de flatgebouwen van de stad naast jou Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van Het geeft niet of je rent 'k Heb jou nooit gekend, 'k wil weten wie je bent 'k Wil weten wie je bent Ik ben verzeker van succes tegen brand en voor mijn leven Ik heb van alles, maar geen tijd, ook niet voor heel even Ik moet aan mijn salaris denken en aan mijn relaties Maar liever weet ik wie jij bent voordat het te laat is Want als de bom valt...(etc.) Jij moet nog huiswerk maken voordat de bom valt Een diploma halen voordat de bom valt E is MC kwadraat voordat de bom valt Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus Oei wa’n kutmuziek😣 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 27 februari 2022 Delen Geplaatst: 27 februari 2022 1 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 februari 2022 Delen Geplaatst: 27 februari 2022 Als Poetin daadwerkelijk kernwapens gaat inzetten, dan is hij neergedaald tot onder het niveau van Stalin en Hitler. Zieke geest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 februari 2022 Delen Geplaatst: 27 februari 2022 Zolang hij alleen Friesland bombardeert stijgt hij weer enorm op de ladder wat mij betreft, boven Mandela, moeder Theresa en Jezus zelf 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 Gegroet, mijn aanhang! Vereer mij! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 16 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Als Poetin daadwerkelijk kernwapens gaat inzetten, dan is hij neergedaald tot onder het niveau van Stalin en Hitler. Zieke geest. met die rhetoriek is amerika al beneden hun niveau Het Stalin en Hitlerschap blijft een vak apart.... daarmee kan je hem niet vergelijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 Als ik leider werd van een groot machtig land, dan zou het volkslied in ieder geval dat ene lied in de Efteling zijn gemixt met duitse mars muziek 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 The Rock zag dat PU zijn logo ook in Oekraïne kleuren is op de site 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 Er is iets fundamenteels mis met hoe mensen autoriteit zoeken en geven. Er is iets mis met ons als een sociale apensoort. Zo mis zelfs dat we uiteindelijk voor totale vernietiging gaan. Mischien niet nu.. maar de dreiging alleen al geeft aan dat er iets mis is in de mens zelf en de macht die we toekennen aan onze leiders. De realisatie bij onze gemankeerde leiders komt schijbaar pas met totale destructie....dan pas zien ze hoe nietig ze zijn omdat het hun zelf raakt. Dan zijn ze koningen zonder volk. Omdat het volk simplelweg niet meer bestaat. ... Zucht.. ik neem nog een bier.. en daarna een dikke joint. Kussies. And stay. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 Vergeef me deze overpeinzing... Ik ben dronken en het is godverdomme carmaval!!!!!!😁😃 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 Ik wou verkleed als Poetin, maar ze hadden geen fallus kostuum meer in mijn maat 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 28 februari 2022 Delen Geplaatst: 28 februari 2022 5 uren geleden, TheRock zei: The Rock zag dat PU zijn logo ook in Oekraïne kleuren is op de site Very nice ja 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten