LeroyDogg Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 Global heeft een ban, naar het schijnt. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 4 uren geleden, LeroyDogg zei: Global heeft een ban, naar het schijnt. Perma zelfs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 16 uren geleden, AnandRampersad zei: Vergeef me deze overpeinzing... Ik ben dronken en het is godverdomme carmaval!!!!!!?? Mooi, nu dealen met een kater wsl ? Wij zijn ook 1 dag gegaan en ter gelegenheid van mijn early 90's outfit had ik mijn baard geschoren en snor laten staan. Ooit vind ik de moed om het niet alleen met carnaval te doen.. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 #freeGlobalGuardian 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 Global heeft geen ban, dat staat nergens. Zou ook niet weten wat Global gezegd zou hebben wat niet kan. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 1 minuut geleden, Jas zei: Global heeft geen ban, dat staat nergens. Zou ook niet weten wat Global gezegd zou hebben wat niet kan. Jawel. Die zien wij voorlopig niet meer terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 Pure speculaas! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 3 uren geleden, Reb3nga zei: Mooi, nu dealen met een kater wsl ? Wij zijn ook 1 dag gegaan en ter gelegenheid van mijn early 90's outfit had ik mijn baard geschoren en snor laten staan. Ooit vind ik de moed om het niet alleen met carnaval te doen.. bloedgeile snor 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 1 uur terug, Jas zei: Global heeft geen ban, dat staat nergens. Zou ook niet weten wat Global gezegd zou hebben wat niet kan. Hij noemde Leroy een 'pasta etende kutmongool' en daardoor kreeg hij blijkbaar meteen zonder waarschuwing een permaban. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 (aangepast) Gek, wat had die gedaan dan? *ah laat maar, zie het hierboven al. Je moet ook niet zomaar iemand uitschelden voor pasta eter. Weet iedereen. 1 maart 2022 aangepast door Achariya Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2022 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: 'pasta etende kutmongool' Die vind ik best leuk. Maar wel beledigend voor pasta, vagina's en mensen met het syndroom van Down dus ik snap het ergens wel. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 26 minuten geleden, Arendjan zei: Die vind ik best leuk. Maar wel beledigend voor pasta, vagina's en mensen met het syndroom van Down dus ik snap het ergens wel. Ik denk niet dat het naar jou gericht was, dus voel je vooral NIET beledigd;) 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 3 uren geleden, Jas zei: Pure speculaas! Martin bevestigt het op de FP ergens in een N8W8. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 40 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ik denk niet dat het naar jou gericht was, dus voel je vooral NIET beledigd;) Zozo, bijna een goede comeback! Je gaat met grote stappen vooruit. Chapeau! 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 7 minuten geleden, Jas zei: Zozo, bijna een goede comeback! Je gaat met grote stappen vooruit. Chapeau! Niet teveel van mij verwachten nou, babysteps? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 (aangepast) Is de editknop trouwens verdwenen? edit: daar izzie weer 1 maart 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 maart 2022 Delen Geplaatst: 1 maart 2022 3 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Is the russian al naar het front? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 23 uren geleden, Reb3nga zei: Mooi, nu dealen met een kater wsl ? Wij zijn ook 1 dag gegaan en ter gelegenheid van mijn early 90's outfit had ik mijn baard geschoren en snor laten staan. Ooit vind ik de moed om het niet alleen met carnaval te doen.. Leuk dat het dit jaar weer kon. Ik heb geskipt omdat ik zelf ziek was (géén corona, wonderbaarlijk genoeg). Daarnaast ben ik zowaar vergeten hoe je het ook alweer moet vieren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 17 uren geleden, LeroyDogg zei: Martin bevestigt het op de FP ergens in een N8W8. link? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 25 minuten geleden, Doornroosje zei: link? https://pu.nl/artikelen/category/echte-the-game-awards-award-op-ebay-gevonden-blijkt-van-celeste-makers/?scrollTo=comments Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 (aangepast) . 2 maart 2022 aangepast door Hardcore_gamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 24 minuten geleden, LeroyDogg zei: https://pu.nl/artikelen/category/echte-the-game-awards-award-op-ebay-gevonden-blijkt-van-celeste-makers/?scrollTo=comments GlobalGuardian/GlobalHaloPro4U/Smarthyperion bleek, naast beroemd op Halo, ook een Russisch bot account te zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: Leuk dat het dit jaar weer kon. Ik heb geskipt omdat ik zelf ziek was (géén corona, wonderbaarlijk genoeg). Daarnaast ben ik zowaar vergeten hoe je het ook alweer moet vieren. Carnaval vieren vergeet je niet, als Limburger zijnde. Het hele plein en de kroegen in Heerlen waren bomvol, iedereen had er zin in en het was alsof Corona een vage, nare droom was of zo. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Op 1-3-2022 om 12:59, Reb3nga zei: Mooi, nu dealen met een kater wsl ? Wij zijn ook 1 dag gegaan en ter gelegenheid van mijn early 90's outfit had ik mijn baard geschoren en snor laten staan. Ooit vind ik de moed om het niet alleen met carnaval te doen.. De snor verdiend een comeback. Gewoon laten staan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten