Doornroosje Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 5 uren geleden, Reb3nga zei: Carnaval vieren vergeet je niet, als Limburger zijnde. Het hele plein en de kroegen in Heerlen waren bomvol, iedereen had er zin in en het was alsof Corona een vage, nare droom was of zo. Behalve dan dat zo'n beetje elke Limburger die ik ken, die van het weekend feestvierende carnavalsfoto's op instagram postte, gisteren of vandaag een leuke story plaatste met een zelftest met twee streepjes ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 6 uren geleden, LeroyDogg zei: https://pu.nl/artikelen/category/echte-the-game-awards-award-op-ebay-gevonden-blijkt-van-celeste-makers/?scrollTo=comments Grazie. Wel vaag, het lijkt eerder alsof hij geband is omdat ze hem zat waren dan vanwege de pasta etende kutmongool reactie. Maar goed, zoals Jas zei, dat is louter speculaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 2 maart 2022 Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Op 1-3-2022 om 16:30, Hardcore_gamer zei: Hij noemde Leroy een 'pasta etende kutmongool' en daardoor kreeg hij blijkbaar meteen zonder waarschuwing een permaban. Neu, was al gewaarschuwd. Daarna ging hij nog een keer te ver. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Jij gek doen op site martin jij boem weg swa 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Op de frontpage zitten er echt een paar salty Russen ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Lang geleden dat een CdAB het een maand (of langer) volhield. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Ik mis deze man: https://community.pu.nl/profile/12187-hellraidermike/ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 10 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Op de frontpage zitten er echt een paar salty Russen ?? Laat ze alsjeblieft naar het front gaan 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Nach Osten nein nach Westen dieses Mal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Het plan om vanavond een maaltijd met koude ketchup te verorberen kan helaas niet doorgaan, de koelkast kan niet open. ? 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Stond je dikke moeder ervoor? 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 (aangepast) Je vindt m'n weekendstaatvoordedeur-grapjes stom, he? 4 maart 2022 aangepast door Jas Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Nee hoor, maar ik vind jemoeder-grapjes net wat leuker Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Het staat je vrij om je eigen voorkeuren te bepalen, verdomme! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Sorry, ik ben een beetje prikkelbaar doordat ik tijdens carnaval de deur niet uit kon, er stond namelijk een dikke moeder in de gang. 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Laat mijn paard hier buiten Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Dat gaat lastig, de voordeur kan niet open. ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Oh dat is wel lastig. Je kunt zeker ook geen slotenmaker meer bellen, aangezien het bijna weekend is. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 2 minuten geleden, DunneDraak zei: Oh dat is wel lastig. Je kunt zeker ook geen slotenmaker meer bellen, aangezien het bijna weekend is. Die kan je dag en nacht bellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Houd even je bek. Grote mensen zijn aan het woord 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Ja maar hij neemt dan niet op. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Op maandag neemt hij sowieso zijn telefoon niet op Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 10 minuten geleden, DunneDraak zei: Op maandag neemt hij sowieso zijn telefoon niet op Wie bewaart z'n telefoon in vredesnaam in z'n kontzak!? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 4 minuten geleden, Jas zei: Wie bewaart z'n telefoon in vredesnaam in z'n kontzak!? Vrouwen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Ter info 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten