DunneDraak Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Krijg je als je een land vol Ilja's hebt. Die hun leider, die ze constant voor liegt en manipuleert, het liefst gaan afzuigen 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Kunnen we als PU.NL geen statement maken en alle Letten Russen een permaban geven? 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Zou dit nu dan ook het moment zijn voor china om taiwan binnen te vallen? Ik hoop t niet natuurlijk.. maar de chaos zou compleet zijn. Het enige wat ontbreekt is een alien invasion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Vgm heeft Amerika al behoorlijke lange tijd een militaire basis op taiwan. Aanval op taiwan is dus aanval op de usa. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Denk ook eerst dat China een economische slaatje gaat slaan uit deze strijd. Goedkoop gas inkopen bij Rusland en vervolgens gas uit Kazachstan oid weer verkopen aan de EU over zee. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Ik hoop dat áls ik opgeroepen wordt om te vechten aan het front, dat ik met Achariya in de squad kom. Hoef ik nooit 's nachts de wacht te houden ? 2 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Hoe lang is bier eigenlijk houdbaar in een nucleare fallout? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Ik hoop dat áls ik opgeroepen wordt om te vechten aan het front, dat ik met Achariya in de squad kom. Hoef ik nooit 's nachts de wacht te houden ? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Zow... Net naar supermarkt geweest. Hele schap wc papier leeg gekocht. Ff preppen voor als t geval van ww3. De wereld kan dan voor je ogen uiteen vallen... Ik sterf met een schone anus of ik sterf niet!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 1 2 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Is er al bericht van onze man aan het front, Ilja? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 6 uren geleden, Noatak zei: Is er al bericht van onze man aan het front, Ilja? Waar is onze favoriete Rus inderdaad? Ben benieuwd hoe hij dit recht gaat lullen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Ilja's familie komt uit Letland. Hij is een Letse verrader die qua gedachtenwereld vast zit in de Soviet Unie die hij zelf nooit bewust heeft meegemaakt. Hij meent o.a. ook dat Letland een onderdeel van Rusland is, dus ik neem aan dat hij Oekraïne ook als onderdeel van Rusland ziet. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Beetje alsof de Italianen zuid-Nederland gaan opeisen omdat het ooit deel was van het Romeinse rijk Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2022 weet je dat deze sanctie geel is 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Heb hier lang over nagedacht, maar ga het gewoon zeggen hoor. Boeit me helemaal niks. Fuck Poetin. Ik geef niet om de consequenties van deze daad van verzet. 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Op 21-2-2022 om 19:03, Arendjan zei: Mijn biseksuele scharrel dropte een paar dagen geleden ineens de bom dat ze denkt op vrouwen te vallen. Als ik al mensen lesbisch kan maken moet ik denk ik maar de rest van mijn leven op zolder gaan doorbrengen. Iemand een leuk wikipedia-artikel om mee te beginnen? brooo, haal de pruik van zolder en red jezelf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Poetin is mijn lieverd, fuck off Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey There lived a certain man in Russia long ago He was big and strong, in his eyes a flaming glow Most people looked at him with terror and with fear But to Moscow chicks he was such a lovely dear He could preach the Bible like a preacher Full of ecstasy and fire But he also was the kind of teacher Women would desire Ra ra Rasputin Lover of the Russian queen There was a cat that really was gone Ra ra Rasputin Russia's greatest love machine It was a shame how he carried on He ruled the Russian land and never mind the Czar But the kazachok he danced really wunderbar In all affairs of state he was the man to please But he was real great when he had a girl to squeeze For the queen he was no wheeler dealer Though she'd heard the things he'd done She believed he was a holy healer Who would heal her son Ra ra Rasputin Lover of the Russian queen There was a cat that really was gone Ra ra Rasputin Russia's greatest love machine It was a shame how he carried on But when his drinking and lusting And his hunger for power Became known to more and more people The demands to do something About this outrageous man Became louder and louder Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey "This man's just got to go", declared his enemies But the ladies begged, "Don't you try to do it, please" No doubt this Rasputin had lots of hidden charms Though he was a brute, they just fell into his arms Then one night some men of higher standing Set a trap, they're not to blame "Come to visit us", they kept demanding And he really came Ra ra Rasputin Lover of the Russian queen They put some poison into his wine Ra ra Rasputin Russia's greatest love machine He drank it all and said, "I feel fine" Ra ra Rasputin Lover of the Russian queen They didn't quit, they wanted his head Ra ra Rasputin Russia's greatest love machine And so they shot him 'til he was dead Oh, those Russians 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 1 4 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Verrijk je leven met dit pareltje! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Ilja's familie komt uit Letland. Hij is een Letse verrader die qua gedachtenwereld vast zit in de Soviet Unie die hij zelf nooit bewust heeft meegemaakt. Hij meent o.a. ook dat Letland een onderdeel van Rusland is, dus ik neem aan dat hij Oekraïne ook als onderdeel van Rusland ziet. Zoiets ja. En het argument dat "we" 30 jr geleden beloofden de NAVO niet uit te breiden. En dat De Krim en al die andere deelstaatjes 100% pro-Russisch zijn en terecht zijn bevrijd. En dat Meneer Poetin door de Westere propagandamedia als vijand wordt bestempeld. Enz Enz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 (aangepast) The Rock stelt voor om Putin aan te bieden dat we Frankrijk willen ruilen tegen Oekraïne. Zijn we gelijk van die chauvinistische honden af. Kijken hoe lang ze met hun gele hesje op het Rode Plein kunnen blijven staan. Iedereen akkoord hiermee neemt The Rock aan? Dan stuurt The Great One even een fax naar ome Vlad alvast dat we het zo gaan doen volgens het Verdrag van PU. 25 februari 2022 aangepast door TheRock IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten